    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dostalem nowy dysk+partycje
    Date: Tue, 19 Apr 2011 16:21:12 +0200

    Dnia 2011-04-19 15:51, Użytkownik CeZ__134 napisał:

    > Do mlodziezy to mi juz lekko daleko :)
    > Ale wracajac, dysk podpiety przez USB. Z poziomu systemu nie widac go nawet
    > jako urzadzenia stad nawet nie ma mja ksie do niego zabrac ..

    Ale skoro próbowałeś go spartycjonować to był widoczny.
    Jeśli nie widać go nawet jako urządzenia USB to walnięta
    elektronika obudowy.
    Jeśli widać jako cuśUSB ale nie rozpoznaje dysku to bardziej
    prawdopodobne za słabe zasilanie.
    Kablem z iloma końcami dysponujesz i jak go podpinałeś ?
    I do jakiego kompa (laptop z baterią czy stacjonarny) ?