  • Data: 2009-10-13 16:27:52
    Temat: Re: dopasowanie impedancji
    Od: Wmak <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak zauważyłęś to jest tylko przykład!:O)
    > jak to sie nie stosuje, ty nie stosujesz, nikt nie stosuje, nie da się
    > zastosować?:O)

    Właśnie próbowałem ci uzmysłowić, że nikt przy zdrowych zmysłach,
    znający przynajmniej prawo Pana Ohma,
    takiego dopasowania przy przesyłaniu energii nie stosuje

    > mniejsza, to zapobiega jego uszkodzeniu i tyle, a o ekonomię też nikt tam
    > nie dba!:O)

    Nie tylko z przyczyn technicznych - także ekonomicznych dopasowanie
    impedancyjne nie ma sensu.
    Już ci inni pisali - kto chciałby płacić za połowę energii,
    zmarnowanej w elektrowni lub akumulatorze, baterii itp.

    > rąbek u spudnicy prtzeszkadza, wybacz, ale nie mam omegi na klawiaturze,
    > wiec mogą być łomy?:O)

    Ogólnie - przeszkadza mi, gdy ktoś usiłujący się czegoś nauczyć,
    lekceważy potencjalnych nauczycieli niechlujnym, nieortograficznym
    tekstem np: "spudnicy prtzeszkadza".
    W moim komputerze też nie ma greckiego alfabetu, więc piszę: omy,
    omów, by było zrozumiałe.