  • Data: 2016-09-12 08:54:33
    Temat: Re: donosić, nie donosić, gdzie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2016 o 08:23, p...@g...com pisze:

    > PS Niemcy zeby sie nie przemeczac zakazali podsylac takie nagrania policji czy
    umieszczac w internecie bo jakis koles w Bayernie zaczal robic za szeryfa i nagle sie
    okazalo ze ze strasznie duzo kierowcow lamie przepisy

    Uważam, że racja leży po środku. Podsyłanie mniej spektakularnych
    filmików jest przegięciem w stronę ORMO i być może Szwajcarii - nie nie
    chcielibyście tam żyć:P. Z drugiej strony niektórych należy po prostu
    podpierdolić, bo widać, że nie zagapił się, nie odwinął głupiej akcji bo
    coś tam, tylko ma gówno w mózgu i będzie to powtarzał aż zrobi sobie
    albo komuś innemu kuku.

    Ja do tej pory dwa razy chciałem podesłać - raz się nie nagrało, ablo
    nie zabezpieczyło przed nadgraniem, drugi raz koleś na końcu przeprosił
    awaryjkami (w sumie dziwne, bo nie mi by zrobił krzywdę, a pieszym na
    przejściu - może dlatego, że trąbiłem żeby pieszych ostrzec), więc
    uznałem, że dostrzegł swoją winę i w sumie nie ma powodu, żeby go
    dodatkowo karać - może się zagapił, może miał gorszy dzień, może i przez
    komórkę gadał, ale zrozumiał - myślę, że piesi zatrzymujący się na
    sąsiednim pasie działają lepiej niż nawet 10punktów i 500PLN.

    Shrek