  • 1. Data: 2009-11-15 18:45:37
    Temat: domowe sposoby na wtyczkę
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która jest
    nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

  • 2. Data: 2009-11-15 19:06:27
    Temat: Re: domowe sposoby na wtyczkę
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hdpiso$4j9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która jest
    > nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

    tak, ale tylko niskonapięciowe
    np. z modeliny...
    kiedyś robiłem wtyk do magnetofonu z Commodora
    a niedawno do zasilania miniwiertarki

  • 3. Data: 2009-11-15 19:09:38
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która
    > jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

    Dawno temu z Durakrylu, żywicy dwuskładnikowej stosowanej przez
    dentystów. Trzeba by coś bardziej współczesnego znaleźć.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2009-11-15 19:44:50
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która
    > jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

    Z różnych rzeczy nawet z kleju epoksydowego. Gniazdo wykładam folią -
    może być spożywcza. Wbijam bolce - może być, że już z polutowanymi
    przewodami. Zalewam żywicą całkiem (gdy polutowane) lub tylko częściowo
    (jak ma być do lutowania). Kiedyś robiłem też z modeliny.

    MD

  • 5. Data: 2009-11-15 21:19:57
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która
    > jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?
    distal, nieśmiertelny, najlepszy.
    ToMasz

  • 6. Data: 2009-11-15 22:05:25
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która
    > jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?
    Jak to niskonapieciowe ma byc to distal, poxipol, szpachla samochodowa
    itp. wynalazki.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

    - alez wodzu, co wodz???
    - to ja juz sobie pojde...

  • 7. Data: 2009-11-15 22:17:58
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
    > czy ktoś tu robił sobie w jakiś spsób nietypową obudowę wtyczki która
    > jest nie do kupienia? jak, może jakiś odlew - z czego?

    Poxilina?

    --
    Darek