  • Data: 2016-12-14 13:46:14
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2016 o 10:31, SW3 pisze:
    > W dniu 13.12.2016 o 16:20 Shrek <...@w...pl> pisze:
    >
    >> Przypominam, że mówimy o uproszczeniu;)
    >
    > O uproszczeniu całości.

    Nie, nie. Pisałeś o uproszczeniu prawa. Nie całości. Dodawanie
    paragrafów, to komplikowanie prawa.

    > Jeśli dzięki dodaniu jednego paragrafu możnaby
    > zlikwidować istotny procent znaków to jest to uproszczenie.

    To ja jeszcze raz zapytam, komu to potrzebn?. Bo jak tylko policjantom,
    żeby nie _musieli_? tam suszyć, to znaczy że ludzie są normalny, a
    policjanci pojebani.

    I to sugeruje, ze trzeba pracować nad policją, a nie nad prawem dla
    obywateli, żeby policja czegoś tam nie robiła czy robiła. Od tego co ma
    robić policjant jest komendant. I komendant ma swojego przełożonego,
    który może mu skutecznie wytłumaczyć, czemu policja nie powinna być
    pojebana i co się z komendantem stanie jak się policja nie "odjebie".

    > Weźmy przykład z matematyków. Twierdzenia matematyczne są najkrótsze jak
    > się da a jednocześnie precyzyjne.

    I do tego przez ogół obywateli zupełnie nie zrozumiałe. Cytat z klasych
    "abstrahuje pan od układu odniesienia";)

    > Ale po co? Jeśli ustępujesz pojazdom (jak to przy włączaniu) to w czym
    > problem.

    W tym, że jeżdzę sobie na czerwonym świetle po pasach. IMHO problem
    potencjalnie o rząd wielkości większy, niż to że policjant musi? się
    ustawić na skrzyżowaniu i suszyć jak nie postawisz pierdyliarda
    niepotrzebnych znaków.

    > Powinieneś ustąpić i pieszym w razie gdybyś jednak chciał
    > zahaczyć o przejście ale skoro mają czerwone to ich raczej nie ma :)

    No i widzisz - w sumie problemu nie ma. Ale znów - policja będzie
    problem miała. No to skoro wszystkie problemy ma policja, to pozostaje
    się zastanowić czy może oni nie są problemem.

    Shrek