  • Data: 2016-12-10 20:30:45
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 20:25, wowa pisze:

    > Musisz być wulgarny?

    Tak to już jest, że po pewnej dawce kretyńskich wypowiedzi, człowiekowi
    puszczają nerwy.

    > Parę dni nazad. Ciemno, leje, korek w stronę przeciwną wlecze się kilka
    > km/h i wali swiatełkami po oczach :) Nie przekonasz mnie że w tych
    > warunkach zobaczysz z daleka że coś sie pląta pomiędzy autami.

    Nic nie musi być widoczne. Po prostu: nie wolno wyprzedzać na
    skrzyżowaniach (o ile nie są kierowane) i przejściach dla pieszych oraz
    bezpośrednio przed nimi.

    > Nawet
    > Twojej prostej zasady nie zastosujesz bo wszystko co chwila rusza/staje.

    I skoro wszystko co chwilę rusz/staje to należy wyprzedzać na
    skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych? Nie wierzę, że ktoś myślący
    może tak napisać. Naprawdę niektórzy powinni mieć całkowity i
    bezwzględny zakaz kierowania jakimikolwiek urządzeniami służącymi do
    przemieszczania się.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl