    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Date: Fri, 9 Dec 2016 08:16:58 +0100

    W dniu 08.12.2016 o 20:25, wowa pisze:

    > Musisz być wulgarny?

    Nie, ale się denerwuje, jak ktoś mówi, że po prostu się nie da pieszego
    przepuścić, bo go nie widać, bo korki, bo... Powiedz jak to jest, że na
    zachód od naszego kraju takiego problemu nie mają - mają alternatywną
    fizykę czy my jesteśmy jakimiś głąbami?

    > Parę dni nazad. Ciemno, leje, korek w stronę przeciwną wlecze się kilka
    > km/h i wali swiatełkami po oczach :) Nie przekonasz mnie że w tych
    > warunkach zobaczysz z daleka że coś sie pląta pomiędzy autami.

    Masz znak, to masz zwolnić na tyle, żeby dać radę. Na skrzyżowania też
    się tak nonszalancko wbijasz jak nie widzisz?

    > Stary kodeks drogowy mówił że pieszy ma się zatrzymać przed wejściem na
    > jezdnię i przepuścić wszystkie pojazdy (to tak z pamięci).

    To zacytuje ten kodeks, bo chyba żeczywiscie kiepsko u ciebie z
    pamięcią, albo ten stary kodeks, to z lat 60 - wtedy to nie wiem;)

    > A później
    > zaczęli majstrować przy przepisach i mamy to guano. Całe reguły ruchu
    > powinny się zmieścić na kartce A4.

    I na tej kartce powinno być napisane, że pieszy ma pierwszeństwo na
    przejściu.

    Shrek