  • 1. Data: 2010-12-27 11:01:28
    Temat: doladowanie w sieci ale zdrapka
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    zalozenie: mam zdrapke, nie mam dostepu do telefonu

    czy jest gdzies w sieci jest mozliwosc (np. u operatora bo pewniej)
    doladowania numeru ale do tego celu chcialbym uzyc zdrapki a nie
    kupowac doladowania on-line.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-27 11:03:22
    Temat: Re: doladowanie w sieci ale zdrapka
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Mon, 27 Dec 2010 12:01:28 +0100, adresss wrote:
    > czy jest gdzies w sieci jest mozliwosc (np. u operatora bo pewniej)
    > doladowania numeru ale do tego celu chcialbym uzyc zdrapki a nie kupowac
    > doladowania on-line.

    Który operator?

  • 3. Data: 2010-12-27 17:07:23
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 27 Dec 2010 11:03:22 +0000 (UTC), Miernik

    Play, ale ostatnio potrzebowalem Orange

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-12-27 19:34:55
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 27 Dec 2010 11:03:22 +0000 (UTC), Miernik

    > Play, ale ostatnio potrzebowalem Orange

    Musisz mieć dostęp do innego numeru, dzwonisz w popie na *500 wciskasz 1
    a potem 9 i wszystkiego się dowiesz

  • 5. Data: 2010-12-28 07:11:06
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Mon, 27 Dec 2010 18:07:23 +0100, adresss wrote:
    > Play

    Też kiedyś szukałem możliwości zdalnego doładowania Play kodem ze zdrapki
    i niestety nie znalazłem, wygląda na to że nie ma takiej możliwości.

  • 6. Data: 2010-12-28 22:12:37
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 27 Dec 2010 20:34:55 +0100, "pyton" <p...@o...no> wrote:

    >Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Musisz mieć dostęp do innego numeru, dzwonisz w popie na *500 wciskasz 1
    >a potem 9 i wszystkiego się dowiesz

    chcialem przez siec (Internet) a nie z aparatu!

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-12-29 17:01:39
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > chcialem przez siec (Internet) a nie z aparatu!

    No to tak się nie da! Trzeba było nie kupować zdrapki, teraz możesz się
    podrapać po tyłku, to co Ty chcesz to tylko elektronicznie