  • 1. Data: 2010-12-27 11:20:20
    Temat: Plus, taryfy biz a pakiety internetowe
    Od: "M" <i...@g...com>

    Witam
    Mam taryfa Elastyczną 30 (kwotowa!)
    i w ebok.pl są dostępne dla mnie:

    Internet dla Firm 20,50MB za 4 8 +vat
    Pakiet iPlus 25,100,250,500 MB 4 8 16 25 +vat
    Pakiet internetowy 100,250 MB 4 8 +vat
    Pakiet internetowy NON STOP 500, 1000, .. MB 12 20 .. +vat

    Czy z któryś z tych pakietów można zapłacić środkami na koncie ? i czym się
    różnią ?
    1 w miesiącu mam do dyspozycji 30PLN
    na premium sms !, rozmowy międzynarodowe itp.
    + EXTRA minuty gdy 0 środków.

    W tej chwili mam włączony Pakiet internetowy 100MB (starcza mi 10M)
    włączony 1! ( były środki) i na faktura za ten okres (30 abonament +4
    pakiet)+ vat

    Z 2601 dostałem 2 sprzeczne odpowiedzi.