  • Data: 2017-11-02 11:10:39
    Temat: Re: dokladnosc licznika odleglosci - test
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 10:47:26 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > A nie wystarczyło by Wam, że jest tyle litrów ile pokazało
    > liczydło dystrybutora na tyle kilometrów co pokazał licznik w samochodzie?
    > Każdy ma swoje jednostki w swoim aucie i tyle :-)

    Mi wystarcza nawet to ze w auto wlewam paliza za 400pln miesiecznie i jezdze gdzie
    potrzebuje. Ale tu raczej chodziło o jakies miarodajne porównanie.

    Bo skoro mamy porównywać to trzeba wiedziec co.

    A porównanie spozycia paliwa chyba najprostsze bo porównanie wyników testu spalania
    robionego przez uńje to tez niezbyt sensowne jest. Nie wiem np. Czy jak robia ten
    test to ustawiaja opor na rolkach odpowiedni do wagi samochodu.
    Jak robia to mozna porównać, jak nie robia to porównac sie w sumie nie daje...

    Tak czy siak 2,6% błędu to moim zdaniem to do przełknięcia.