  • Data: 2017-11-02 11:55:43
    Temat: Re: dokladnosc licznika odleglosci - test
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 11:10, s...@g...com pisze:

    > Mi wystarcza nawet to ze w auto wlewam paliza za 400pln miesiecznie i jezdze gdzie
    potrzebuje. Ale tu raczej chodziło o jakies miarodajne porównanie.

    > Bo skoro mamy porównywać to trzeba wiedziec co.

    Mnie by się nie chciało przeliczać.
    Raz kiedyś przez kilka lat jeździłem służbowym autem,
    w którym każdy kilometr i każdy wlany litr był rejestrowany,
    to sobie policzyłem z trzech lat średnie zużycie.
    Przecież wiadomo, że liczy się paliwo wg tego co pokazuje dystrybutor
    i km wg tego co pokaże licznik i nikt nie lata z menzurką ani z centymetrem
    (czy googlem albo słupkami) a błędy jakieś tam są.
    Może zaczniecie jeszcze siłe Coriolisa uwzględniać.