  • 31. Data: 2009-09-02 13:01:44
    Temat: Re: dokladnie od ktorego wrzesnia rusza tv cyfrowa?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    sensei pisze:

    > naziemna niemal kazdy ma. poza tym jak nie ma to zainstalowac duzo prosciej,
    > ustawiac dokladnie nie trzeba, kable sa mniej wymagajace, jak ktos chce
    > odbierac nie ma wielkiego problemu

    ja nie mam, miałem kablówkę.
    naziemną musiałbym wystawić na dach, a na to zgody nie dają,
    satka za oknem

    > poki co malo. bo nadawcy o to zadbali, patrz pkt.1. ale zmienic sie moze
    > szybko, w Niemczech jest ponad 30 ciekawych kanalow a w UK ponad 40 tak ze
    > ludzie rezygnuja z kablowek i platform sat. I to wlasnie jest problem.

    Niemcy to inny temat. Popatrz ile tam jest kanałów niekodowanych
    na satelicie, więc daleko nam do nich.
    ale jakby tyle było na naziemnej u nas to byłoby ciekawie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 32. Data: 2009-09-02 13:29:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja nie mam, miałem kablówkę.
    > naziemną musiałbym wystawić na dach, a na to zgody nie dają,

    Mają psi obowiązek udostępnić Ci sygnał za friko.
    Jak chcą za pośrednictwem kablówki, ich sprawa.

  • 33. Data: 2009-09-02 13:42:22
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja nie mam, miałem kablówkę.
    > naziemną musiałbym wystawić na dach, a na to zgody nie dają,
    > satka za oknem

    naziemna tez mozesz dac za oknem ale jak masz kablowke to sygnal naziemnej
    musisz miec w kablu

    > Niemcy to inny temat. Popatrz ile tam jest kanałów niekodowanych
    > na satelicie, więc daleko nam do nich.
    > ale jakby tyle było na naziemnej u nas to byłoby ciekawie.

    to samo w innych krajach Holandia, teraz Czechy, wszedzie jest postep i
    coraz wiecej bezplatnych kanalow na ziemi. Gdyby w Polsce urzedy zamiast
    dbac o interesy istniejacych nadawcow zrobily cyfryzacje naziemna programami
    bezplatnymi wszyscy mogliby za darmo ogladac wiele ciekawych programow.

  • 34. Data: 2009-09-02 19:42:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009 14:00:52 +0200, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >niech kupia modul Neotion, bedzie dzialalo.

    Dasz gwarancję na to, że będzie działał z każdym TV MPEG-2?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 35. Data: 2009-09-02 19:44:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009 15:29:15 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Mają psi obowiązek udostępnić Ci sygnał za friko.
    >Jak chcą za pośrednictwem kablówki, ich sprawa.

    Owszem, w chwili obecnej jest analogowo. Ciekaw jestm co będzie, jak
    analog zniknie z powietrza. Będą sygnał cufrowy przerabiać na analog?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 36. Data: 2009-09-02 21:05:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hlit95tc1mfkc37qorifumq7l0iim94hm4@4ax.com...

    > Owszem, w chwili obecnej jest analogowo. Ciekaw jestm co będzie, jak
    > analog zniknie z powietrza. Będą sygnał cufrowy przerabiać na analog?

    A po co?
    To jakieś technicznie skomplikowane przekazać ten sygnał dvb-t na gniazdo
    bez ruszania go?

  • 37. Data: 2009-09-02 21:09:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009 23:05:43 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To jakieś technicznie skomplikowane przekazać ten sygnał dvb-t na gniazdo
    >bez ruszania go?

    Nie wiem, nie znam się. Jakby to było proste, to powinni coś takiego
    zrobić już dzisiaj.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 38. Data: 2009-09-02 21:22:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:klnt951vu7fln17e64l7l9me5f00v5j0qu@4ax.com...

    > Nie wiem, nie znam się.

    Ja też nie, ale jakoś mi się nie wydaje, skoro sam tak robię w domu, to co
    tu może zmienić większa skala?
    Tu chyba wystarczy NIE WYCINAĆ odpowiedniego kanału.

    >Jakby to było proste, to powinni coś takiego
    > zrobić już dzisiaj.

    I stracić abonament na podstawowe kanały?
    Jak ich nie zmusić to na pewno tego nie zrobią.

  • 39. Data: 2009-09-02 21:28:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009 23:22:55 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ja też nie, ale jakoś mi się nie wydaje, skoro sam tak robię w domu, to co
    >tu może zmienić większa skala?
    >Tu chyba wystarczy NIE WYCINAĆ odpowiedniego kanału.

    Chyba nie wystarczy.

    >I stracić abonament na podstawowe kanały?
    >Jak ich nie zmusić to na pewno tego nie zrobią.

    Ha, jaki abonament? U mnie w bloku kablówka robi za AZARTA. Jak ktoś
    chce mieć tylko podstawowe programy to nawet nie musi mieć podpisanej
    umowy z UPC, płaci jakieś grosze w czynszu i ma UPC Info, TV Puls,
    TV4, TVN, religia.tv, Tele5, Polsat, TVP1 i 2, TVP Info Warszawa,
    Galeria UPC i TV Polonia.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 40. Data: 2009-09-02 21:35:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:8kot95p1ig27btlqjm6rnbhmcph8jrdha7@4ax.com...

    > Chyba nie wystarczy.

    No fakt - trzeba wzmocnić.

    > Ha, jaki abonament? U mnie w bloku kablówka robi za AZARTA.

    Dokładnie to miałem na myśli.

> [...]
    > umowy z UPC, płaci jakieś grosze w czynszu i ma UPC Info, TV Puls,
    > TV4, TVN, religia.tv, Tele5, Polsat, TVP1 i 2, TVP Info Warszawa,

    A gdzie indziej musi w tym celu kupić minimalny pakiet.
    Np. za 5 zł.

    I o tym mówię.
    Po co dawać za darmo coś, za co można skasować?