  • 41. Data: 2009-09-03 02:41:47
    Temat: Re: dokladnie od ktorego wrzesnia rusza tv cyfrowa?
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > A gdzie indziej musi w tym celu kupić minimalny pakiet.
    > Np. za 5 zł.

    U mnie to się ładnie w czynszu nazywa opłata za konserwację kabla :-) i
    wynosi już 7 zł (upc) i za trochę mniej kanałów.
    Podczas remontu namierzyłem stare kable od anteny na dachu wieżowca
    (1972 roku budowy). Ciekawe czy to jeszcze może się przydać?
    Kablówka na pewno będzie opona zwiększaniu liczby darmowych kanałów.

  • 42. Data: 2009-09-03 03:17:13
    Od: z <z...@g...pl>

    Qwinto pisze:

    > "R.M." <f...@g...com> wrote in message
    >
    > Wiemy,
    > http://www.polskacyfrowa.org/index.php?id=6
    >
    > Jak widac zależy od regionu.

    Nasuwa się pytanie:
    w jaki sposób nadajniki będą naraz nadawać cyfrowo i analogowo?
    Czy mają w tym celu przewidziane wolne moce-kanały czy część analogu
    wyłączą i na to miejsce wejdzie cyfra (tak stopniowo)
    Pytam bo nadajnik Piaski (lubelskie) nadaje tylko 1, 2 i polsat na tvn
    miejsca zbrakło. A skoro zbrakło na tak popularny kanał to co teraz.
    Odbiór tvn gdzieś z Chełma jest marniutki i dochodzą kombinacje z
    kierunkiem nadawania.
    Jak wyłączą analogowy polsat to trzeba już po nowym roku szykować kaskę
    na sprzęt a nie za 2 lata wg. harmonogramu

  • 43. Data: 2009-09-03 05:41:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mają psi obowiązek udostępnić Ci sygnał za friko.
    > Jak chcą za pośrednictwem kablówki, ich sprawa.

    nie muszą.
    maja obowiązek zapewnić dostęp do tv publicznej.
    zrezygnowali z instalacji zbiorczej i dogadali się z kablówką.
    ten kto nie chce kablówki - temu zakładają filtr
    i zostaje 5 kanałów podstawowych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 44. Data: 2009-09-03 05:42:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    sensei pisze:

    > naziemna tez mozesz dac za oknem ale jak masz kablowke to sygnal naziemnej
    > musisz miec w kablu

    niekoniecznie, mam tylko 5 kanałów z po przemianie,
    nie z anteny

  • 45. Data: 2009-09-03 08:07:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy mają w tym celu przewidziane wolne moce-kanały czy część analogu
    > wyłączą i na to miejsce wejdzie cyfra (tak stopniowo)

    Na mux 1 mają wolne miejsca, w tym terminach w których go włączą
    przynajmniej.
    To co zwolni analog pójdzie m.in. na kolejne muxy.

  • 46. Data: 2009-09-03 08:08:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrezygnowali z instalacji zbiorczej i dogadali się z kablówką.
    > ten kto nie chce kablówki - temu zakładają filtr

    A co ja Twoim zdaniem powyżej napisałem?
    Że sygnał z satelity mają Ci udostępniać?

  • 47. Data: 2009-09-03 08:09:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niekoniecznie, mam tylko 5 kanałów z po przemianie,
    > nie z anteny

    To się możesz domagać, żeby na jednym kanale był sygnał dvb-t.

  • 48. Data: 2009-09-03 08:13:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > To się możesz domagać, żeby na jednym kanale był sygnał dvb-t.

    domagać to ja się mogę.
    jak na razie nie mam potrzeby korzystania z naziemnej

  • 49. Data: 2009-09-03 08:15:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A co ja Twoim zdaniem powyżej napisałem?
    > Że sygnał z satelity mają Ci udostępniać?

    mylisz pojęcia.
    co innego jest udostępniać kanały, a co innego
    dostęp do sygnału z anteny

  • 50. Data: 2009-09-03 08:19:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mylisz pojęcia.
    > co innego jest udostępniać kanały, a co innego
    > dostęp do sygnału z anteny

    Fakt, jeśli rozbiją wszystkie dostępne w dvb-t kanały na osobne i taki Ci
    darmowo zapodadzą, to też będzie ok.