  • Data: 2016-11-01 22:32:18
    Temat: Re: dojscie do plików kamery ip
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 21:48:32 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Ale że co? Nie ma nigdzie takiej opcji, czy opcja nie działa?

    w aplikacji na smartfona w ogóle nie ma mozliwosci a przez www komenda "backup" przy
    liscie nagran nie dziala, pewnie jakis bład oprogramowania.

    czy nie ma do
    > niej nowej wersji softu.

    w kamerce za stówe? pewnie poszła seria i zapomnieli o temacie. Natomiast jest
    informacja ze to na takim procesorze dziala Hi3518E. Firmaware podmienic? Jak , skad
    wziąc itp...
    Próbowalem sie do niej dostac prze ssh ale nie wiem czy to w ogóle tam dziala ani na
    ktorym porcie.

    b.