-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: t-1 <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika po remoncie
Date: Sun, 14 May 2017 08:43:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <of8ua3$26a$1@node2.news.atman.pl>
References: <59160f47$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5917ee3f$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: pc14-41.chomiczowka.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1494744195 2250 82.177.147.41 (14 May 2017 06:43:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 May 2017 06:43:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.0
In-Reply-To: <5917ee3f$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: AVG (VPS 170512-8, 2017-05-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604873
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 2017-05-14 o 07:42, Zed pisze:
> Jak nie pokaże... A jak pokaże to co? Najwyżej jeszcze raz remont i parę
> tys w błoto? A te czasy to chyba z kapelusza wzięte, 2000 obr to na
> piątce chyba niecała setka na liczniku (nie pamiętam, strzelam), czyli
> tak, jakby przejechać jakieś 20km. A nawet nie, bo bez obciążenia. I to
> ma być dotarcie? A co się dzieje przez pozostały 1000 do wymiany oleju?
> Przecież ta teoria się kupy nie trzyma już na pierwszy rzut oka.
>
Przeczytaj instrukcje obsługi samochodów sprzed kilkudziesięciu lat.
Tam jest zawsze to opisane.
Przecież opisana naprawa opiera się na technologii sprzed lat.
W skrócie:
przez co najmniej 1500km. przestrzegać:
1. Nie ruszać samochodem co najmniej pół minuty od uruchomienia.
2. W odpowiednim czasie zmieniać biegi na niższe. Nie można w tym
okresie jeździć tzw. ekonomicznie na zbyt niskich obrotach aby nie
przeciążyć silnika.
3. łagodnie operować pedałem i nie wciskać głębiej jak 3/4 skoku.
4. Unikać długotrwałej jazdy ze stałą prędkością, często zmieniać ale
nie zwiększać nadmiernie obrotów.
5. Docieranie najlepiej wykonywać jazdami poza miastem unikając dużych
wzniesień.
6. Nie załadowywać maksymalnie samochodu.
7. Dbać o właściwą temperaturę płynu chłodzącego w czasie jazdy
najlepiej 85 nie więcej niż 110.
Po docieraniu wymienić olej, filtr, oczyścić korek.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.17 09:58 Lewis
- 15.05.17 19:37 Mateusz Bogusz
- 15.05.17 21:21 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo