    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: docieranie silnika
    Date: Sat, 19 Nov 2016 08:21:52 +0100

    W dniu 18-11-2016 o 23:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Powiem tak - to co ja słyszę i czuje to 1,2,3 bieg - wystarczy 1200-1300,
    > 4,5 - rzeczywiście 1500-1600 a zycie zaczyna się od 1800 obrotów.
    > Mowa o silniku 2,3 130KM.

    Przede wszystkim mówisz o ciężarówce.
    Takie cuś mnie nie interesuje, to nie jest normalny samochód, a silnik
    nie jest normalnym silnikiem dla osobówek.
    Więc o nim nie mówię i Ty też nie powinieneś, jeśli rozmowa idzie o
    samochodach OSOBOWYCH (taki default na tej grupie).

    P.S.
    Mój też sobie radzi od niższych obrotów, bo ma krótką, terenową
    skrzynię, ale również nie stawiam tej sprawy jako ogół.
    Normalnie jest tak jak napisałem.