-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika
Date: Sat, 19 Nov 2016 08:21:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <o0ouie$lgn$1@node1.news.atman.pl>
References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net> <o0l6pq$sft$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o0n7tt$v4j$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o0nr78$j2i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1479540110 22039 109.173.147.55 (19 Nov 2016 07:21:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Nov 2016 07:21:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 161118-2, 18.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593032
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18-11-2016 o 23:01, Budzik pisze:
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>>>> Najgorsze co możesz zrobić to odpalić i zostawić go na jałowym na
>>>>>> kilka h albo jeździć na wysokim biegu z niskimi obrotami.
>>>>>
>>>>> To akurat nie słuzy silnikom nigdy, równiez w normalnej jezdzie
>>>>> wiec wiadomo, ze tak sie nie robi.
>>>>
>>>> No popatrz, a w przypadku rozmowy o dwumasie miałeś co do tego
>>>> wątpliwości....
>>>>
>>> Pytanie o jakich małych obrotach mówimy.
>>> Małe obroty to takie, ktore powoduja, ze przyspieszanie z dołu nawet
>>> przy wcisnietym gazie jest powolne. Powiedzmy 1000 obrotów.
>>
>> Dodaj jeszcze z 500.....
>> A życie zaczyna się od 2, nawet w dieslu.
>>
> Powiem tak - to co ja słyszę i czuje to 1,2,3 bieg - wystarczy 1200-1300,
> 4,5 - rzeczywiście 1500-1600 a zycie zaczyna się od 1800 obrotów.
> Mowa o silniku 2,3 130KM.
Przede wszystkim mówisz o ciężarówce.
Takie cuś mnie nie interesuje, to nie jest normalny samochód, a silnik
nie jest normalnym silnikiem dla osobówek.
Więc o nim nie mówię i Ty też nie powinieneś, jeśli rozmowa idzie o
samochodach OSOBOWYCH (taki default na tej grupie).
P.S.
Mój też sobie radzi od niższych obrotów, bo ma krótką, terenową
skrzynię, ale również nie stawiam tej sprawy jako ogół.
Normalnie jest tak jak napisałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
- 20.11.16 17:05 Cavallino
- 20.11.16 22:00 Budzik
- 21.11.16 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=