  • 1. Data: 2009-03-21 18:56:54
    Temat: docieranie nowego dwusuwa w piaskowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: x...@o...pl

    Mój kolega kupił nowiusieńką kawę kx 250F i chce ją docierać jeżdżąc w
    piaskowni, w kawałkach 20 minutowych. Czy on wie co robi?
    Nie lepsze by było spokojne enduro, ze zmiennymi obrotami?
    Walter

  • 2. Data: 2009-03-21 19:17:46
    Temat: Re: docieranie nowego dwusuwa w piaskowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piaskowni, w kawałkach 20 minutowych. Czy on wie co robi?
    > Nie lepsze by było spokojne enduro, ze zmiennymi obrotami?

    KX 250F to raczej 4T nie 2. Wiec chyba luz

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-03-21 19:27:52
    Od: x...@o...pl

    > Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > KX 250F to raczej 4T nie 2. Wiec chyba luz

    Mea culpa :)

    Walter
    EXC 450

  • 4. Data: 2009-03-21 22:29:38
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > piaskowni, w kawałkach 20 minutowych. Czy on wie co robi?
    > Nie lepsze by było spokojne enduro, ze zmiennymi obrotami?

    Ja swoją XR 250 zresztą też 4T docierałem w -10C i w śniegu po kolana, po
    1,5h walki w lesie byłem gorzej poturbowany niż ja dupnąłem na glajcie w
    Janowcu, ale za to niunia chodziła potem jak marzenie:) No ale że remont był
    zrobiony jak nakazuje zwyczaj zimą to gdzie miałem czekac do wiosny żeby
    zobaczyć czy dobrze poskładałem:)

    Moje zadanie jest takie że z tym docieraniem nie ma co się zbytnio pieścić
    bo się tylko zamuli:) No ale z drugiej strony nie polecał bym chyba
    katowanie na odcięciu.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc