eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@n...googlegroups.com>
    <jrk16o$a4l$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrkfo2$2n0$2@usenet.news.interia.pl>
    <s08i1g6b1lnq.aat81zt09ine$.dlg@40tude.net>
    <jrljqk$cpj$158@usenet.news.interia.pl> <jrlnnu$hug$1@inews.gazeta.pl>
    <1vbl1o5ingwno.n6omvcvujdmm$.dlg@40tude.net>
    <jrlrfu$a3b$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Mon, 18 Jun 2012 09:50:36 +0200
    Message-ID: <154b5f1v7fhc6$.k8k7p4xbtwu5$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.53.27
    X-Trace: 1340005837 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 83.11.53.27:7261
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455256
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 18 Jun 2012 02:05:34 +0200, MarcinJM wrote:

    > W dniu 2012-06-18 01:51, Tomasz Pyra pisze:
    >> U mnie tył szalał bez korektora... Nawet lanie WD-40 w tylne bębny nie
    >> pomagało :)
    >> Lepszy patent to był hydrauliczny ręczny za korektorem.
    >> Nogą hamowałem wtedy przodem, a tył dociskałem ręcznym w razie potrzeby :)
    >
    > tego nie zauwazylem poprzdnio (godzina).
    > Ja mam nieco poskromione doborem opon (tylko i wylacznie szutry).

    A to faktycznie inna bajka.
    Szutrer i śnieg, to póki co jedyna nawierzchnia gdzie w Civicu mogę się
    pozbyć ABS (razem z dystrybucją siły hamowania).

    No ale graty do zrobienia N-kowych hamulców z ręcznymi korektorami i
    hydraulicznym ręcznym leżą w garażu i czekają aż rozbiorę auto do
    klatkowania.

    Bo z rozpiętą korekcją tył blokuje się długo przed przodem na asfalcie.
    Z kolei zabiegi mające na celu wyłączenie ABS, a zotawienie korekcji
    powodują że tył zachowuje się nieprzewidywalne i przed każdym zakrętem
    inaczej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: