-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie hamulców
Date: Sun, 17 Jun 2012 16:59:16 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <jrkrc4$dj6$1@node1.news.atman.pl>
References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
<9...@n...googlegroups.com>
<jrk598$ncq$1@node1.news.atman.pl>
<jrkflg$cpj$136@usenet.news.interia.pl>
Reply-To: "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-246-180.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1339945156 13926 77.114.246.180 (17 Jun 2012 14:59:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jun 2012 14:59:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <jrkflg$cpj$136@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455179
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-17 13:39, to pisze:
> begin Lewis
>
>> Zobacz, czy Ci zacisk wielotłoczkowy od porsche nie przypasuje. W
>> golfach IV, Borach, Leonach itd aplikują takie zaciski ze specjalnie
>> dorobionym adapterem i do tego solidne tarcze rzędu 330mm 345mm, klocki
>> i oczywiście odpowiednie koło. Wówczas masz już naprawdę hamulec a nie
>> spowalniacz.
>
> Ale po co? Jak zmieni tarcze na 20 mm większe to już będzie kolosalna
> różnica.
>
Owszem można i tym tropem ale często koszty są podobne jeśli chodzi o
zacisk wielotkłoczkowy i dużą tarczę a taki pośredni zestaw 310-320mm.
Więc dlaczego nie?
U siebie jestem na etapie wszczepiania 330mm tarczy z alfy 159brera i
zacisku brembo 4 tłoczkowego z EVO9 bądź z tejże samej alfy brera. Z tym
że zacisk z EVO ma standardowy sposób mocowania do piasty a brera
promienowy... łatwiej będzie dorobić adapter do zacisku z EVO.
Tak - wiem sztuka dla sztuki bo można włożyć zwykły zacisk i tarczę
314mm i będzie w zupełności wystarczająco ale koszt zabiegu jednego i
drugiego upgrade-u hamulców, jest bardzo zbliżony, więc ponownie -
dlaczego nie?
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.12 17:24 to
- 17.06.12 17:25 to
- 17.06.12 17:36 Lewis
- 17.06.12 18:16 marcin
- 17.06.12 18:46 MarcinJM
- 17.06.12 18:48 MarcinJM
- 17.06.12 18:53 to
- 17.06.12 19:05 Tomasz Pyra
- 17.06.12 19:07 Tomasz Pyra
- 17.06.12 19:09 Artur Maśląg
- 17.06.12 19:11 Tomasz Pyra
- 17.06.12 19:15 to
- 17.06.12 19:16 to
- 17.06.12 19:33 Tomasz Pyra
- 17.06.12 20:01 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=