  • Data: 2012-06-17 19:05:30
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2012 13:40:51 +0200, megrims wrote:

    > Fakt! o tym zapomniałem wspomnieć. U mnie na szczęście nie ma problemu.
    > Na lato 17" oplowskie a na zime 16" strukturalne oplowskie. Pasuje
    > wszystko bez problemu.

    No też mam takie felgi na te hamulce, ale jak klocki są nowe to w tych 16"
    już jest bardzo ciasno.

    Ogólnie ten zestaw hamulców z Vectry to jedna z lepszych rzeczy w tym
    samochodzie.
    Przód jak pród, ale mi się bardzo podoba że jest to chyba jeden z
    nielicznych seryjnych samochodów który ładnie hamuje też tyłem.

    W Civicu mam tak że zabiłem już z 5 kompletów hamulcowych na przedniej osi,
    a z tyłu nadal jeździ pierwszy komplet DS2500 i to jeszcze tak w połowie
    swojego życia.
    Dopiero będę montował ręczną korekcję siły hamowania z tyłu, to może coś
    się da z tym zrobić :)