  • Data: 2009-10-29 05:30:17
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Mogę polecić z własnego, pozytywnego doświadczenia:

    1. http://www.bhphotovideo.com/
    2. http://www.mpex.com/
    3. http://transit.waw.pl/
    4. http://www.fotoit.pl/

    Z usług powyższych sklepów korzystałem po kilka razy i nigdy nie było
    wpadki, a obsługa była życzliwa, szybka i profesjonalna.

    Ponadto w pozycji nr 1 gdy pewnego razu poczta zawaliła sprawę, to nie
    było dyskusji czyja wina, tylko towar został wysłany ponownie
    natychmiast i bez dodatkowych kosztów z mojej strony.

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu