  • 1. Data: 2009-02-08 17:42:47
    Temat: dobry , maly aparat na wycieczki wide screen
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    witam
    wrocilem wlasnie z nart w austrii (mam tylko prawa reke wiec sry za bledy
    lol)
    Stwierdzilem ze moj G6 poza tym ze jajne foty robi nie nadaje sie na wyjazdy
    bo jest za duzy i w kurtce np. sie go trzymac nie da i moze sie latwo sam
    zalaczyc (juz raz sie tak uszkodzil).

    Prosilbym o podpowiedz co obecnie z "malpek" oplaca sie kupic, cos malego,
    plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide screenem
    16:9. Jakosc zdjec jest najwazniejsza a pozniej bajery jak LCD itp.

    tnx

  • 2. Data: 2009-02-08 18:42:02
    Temat: Re: dobry , maly aparat na wycieczki wide screen
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmn5m5$cl3$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Meteoryty" <k...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide screenem
    > 16:9. Jakosc zdjec jest najwazniejsza a pozniej bajery jak LCD itp.

    Skoro jakosc zdjec jest dla ciebie najwazniejsza, to zostan przy G6.

    TA

  • 3. Data: 2009-02-08 18:56:17
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Meteoryty napisał:
    > Prosilbym o podpowiedz co obecnie z "malpek" oplaca sie kupic, cos malego,
    > plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide screenem
    > 16:9. Jakosc zdjec jest najwazniejsza a pozniej bajery jak LCD itp.

    Z super nowości to ciekawą propozycją jest Fuji F200EXR.

    m.
    --
    Łzy nieba, oddech ziemi,
    Łączą się w mgły

  • 4. Data: 2009-02-08 19:19:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Meteoryty pisze:
> [...]
    > plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide screenem
    > 16:9. Jakosc zdjec jest najwazniejsza a pozniej bajery jak LCD itp.

    16:9 to nie szeroko. To tylko proporcje. Z ogniskowej 200mm na APS-C też
    możesz zrobić 16:9.
    Jeśli zależy ci na wytrzymałości, to może Olympusy SW? Teraz ta seria
    nazywa się TOUGH. Olympus mju 1030 SW ma szeroki kąt - ekw.28mm na
    szerokim końcu i w dobrym świetle zdjęcia nie są takie złe, ale do G6
    się nie umywają. Musisz sam przekonać, czy jakość ci odpowiada. Za to
    jest wodoszczelny do 10m, mrozoodporny i odporny na upadki z 2m na
    twarde podłoże.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 5. Data: 2009-02-08 21:12:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Meteoryty wrote:
    > Prosilbym o podpowiedz co obecnie z "malpek" oplaca sie kupic, cos
    > malego, plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide
    > screenem 16:9.

    Lumix FX150 albo wrecz LX3 (wiekszy, drozszy i w zasadzie niedostepny).
    Moze nie sa malutkie, ale nadrabiaja jakoscia zdjec i funkcjonalnoscia.

    k,

  • 6. Data: 2009-02-08 22:54:32
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Skoro jakosc zdjec jest dla ciebie najwazniejsza, to zostan przy G6.

    No tak ale bez przesady. w koncu G6 to tez nie jest cud techniki a staroc.
    Chodzi mi bardziej o male cos ale zeby nie sialo szumami ipotrafilo robic
    przyzwoite foty w slabym swietle lub w sloncu.

  • 7. Data: 2009-02-09 06:04:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Meteoryty wrote:
    > No tak ale bez przesady. w koncu G6 to tez nie jest cud techniki a
    > staroc.

    Zdziwilbys sie, jakiej "jakosci" zdjecia potrafia produkowac niektore
    wspolczesne aparaty. G6 jest juz moze dosc wolny, brak mu chociazby
    stabilizacji, ale w kwestii jakosci (oraz ergonomii!) nie mozna mu niczego
    zarzucic - poza faktem, ze nie ma kilkunastomegapikselowej matrycy. ;P

    k,

  • 8. Data: 2009-02-09 07:58:09
    Od: j...@a...at

    On 8 Feb., 18:42, "Meteoryty" <k...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    > plaskiego i moze dla odmiany z szerokim katem lub wogole z wide screenem
    > 16:9. Jakosc zdjec jest najwazniejsza a pozniej bajery jak LCD itp.

    akurat w czoraj w identycznych okoliczosciach ( z ta roznica ze obiew
    rece sprawne ;-) ) bawilem sie panasoniciem tz 5. plaski , maly , 10
    kr opt zoom , jkosc o.k. do tego celu chyba sie nadaje ( wchodzi
    spoko do kieszeni , maly plaski futeral. choc oczywiscie ze wszystkimi
    przypadlosciami malpki ( szybkosc).

  • 9. Data: 2009-02-09 10:50:52
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

> [...]
    > stabilizacji, ale w kwestii jakosci (oraz ergonomii!) nie mozna mu niczego
    > zarzucic - poza faktem, ze nie ma kilkunastomegapikselowej matrycy. ;P

    akurat rzadko robie ponad 2000 pixeli bo nie lubie jak mi fota zajmuje 2MB
    wiec 10mpix mnie nie rajcuje