eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwdobry hostingRe: dobry hosting
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Peter May <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: dobry hosting
    Date: Fri, 02 Apr 2010 11:44:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hp4ea3$afp$1@news.onet.pl>
    References: <hotkqg$q16$1@inews.gazeta.pl> <hov0oa$rm2$1@inews.gazeta.pl>
    <hp04r4$qh5$1@news.net.icm.edu.pl> <hp2iem$4eb$1@inews.gazeta.pl>
    <hp30qt$d3f$1@news.onet.pl> <hp345g$i3p$1@news.net.icm.edu.pl>
    <hp47hk$os2$1@news.onet.pl> <hp4bft$b75$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: uw210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270201476 10745 80.55.152.210 (2 Apr 2010 09:44:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Apr 2010 09:44:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hp4bft$b75$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:395453
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-04-02 10:55, Marek pisze:
    > W dniu 2010-04-02 09:49, Peter May pisze:
    >
    >> Samo to, że wsparcie jest dostępne 24h/7dni, nic jeszcze nie oznacza.
    >
    > Napisałem cały referat o tym na co należy zwrócić uwagę a w/w to tylko 1
    > z punktów.

    Oczywiście :-)

    >> Problem jest w kompetencjach ów wsparcia. Zaobserwowałem takie "ów"
    >> zjawisko, iż im większy hostingodawca, tym gorsza jakość techniczna.
    >
    > Tak, również to zauważyłem. Np. zdobywca złotego lauru konsumentów
    > niewiele oferuje, bywają nierzadkie problemy z dostępnością usług - jak
    > czytam na forach, a laur dostał prawdopodobnie za popularność na naszym
    > rynku.

    Nazwałbym to "syndromem korporacyjnym". W pewnym momencie "jeden klient
    w tę czy w tę" nie ma znaczenia. Potem już tylko liczą się wyniki dla
    akcjonariuszy/udziałowców, co nie zawsze przekłada się na jakość :-(

    >> Dopóty, dopóki masz prostą witrynę i mało odwiedzalności, to nic się nie
    >> dzieje. "Schody" zaczynają się, jak masz coś bardziej zaawansowanego.
    >
    > Cytujesz moje słowa? :-D
    > "problemy zaczynają być widoczne gdy masz więcej niż jeden marny
    > serwisik na platformie"

    Po prostu mamy zbieżność w doświadczeniu :-)

    --
    Peter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: