  • 61. Data: 2012-06-21 16:58:28
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > Tusk to umie szukać, zwłaszcza w mojej kieszeni...

    Wskaż, gdzie rozmawiamy o polityce.

    --
    Gof

  • 62. Data: 2012-06-21 17:21:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Wskaż, gdzie rozmawiamy o polityce.

    taaaaaaaaaa? a Ty mi wskaż gdzie dyskutujemy o temacie - MySQLu? dobra, nie
    mam nic do powiedzenia więc się zamknę.

  • 63. Data: 2012-06-21 19:40:58
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 21 Jun 2012 17:21:34 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >taaaaaaaaaa? a Ty mi wskaż gdzie dyskutujemy o temacie - MySQLu? dobra, nie
    >mam nic do powiedzenia więc się zamknę.

    To ty sie raczej zamknij. Wysraczylo 5 sekund na googlu zeby znalezc
    kupe materialow o MySQL, poczawszy od tutoriali dla poczatkujacych,
    przez dokumantacje dla zaawansowanych po "reference manuals" dla
    programistow.

    Wszystko za darmo i do sciagniecia.

    O co ci chodzi? czemu bijesz piane?

    A.L.

  • 64. Data: 2012-06-21 20:53:56
    Temat: Re: dobre ksi?żki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przeczytaj parę razy co ja napisałem...

  • 65. Data: 2012-06-21 23:29:48
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-06-21 19:40, A.L. pisze:

> [...]
    > kupe materialow o MySQL, poczawszy od tutoriali dla poczatkujacych,
    > przez dokumantacje dla zaawansowanych po "reference manuals" dla

    Wystarczy 5 sek w google, żeby znaleźć tfurczość tego osobnika na innych
    grupach. On pisze tylko po to aby bić pianę. Niby zagaduje tematycznie
    byle co, aby zagaić, jakiekolwiek hasło które się indeksuje, że niby
    pyta czy coś. A potem jaaaaazda swoje polityczne urojenia.
    Na pl.praca.dyskusje robi taki syf, że głowa boli.
    Niestety, ci co go nie znają dają się nabierać i traktują na poważnie te
    jego "pytania".

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 66. Data: 2012-06-22 16:05:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dla ciebie mam to:
    schowaj sie do europy cfelu, pogadac to mozesz donkowi

  • 67. Data: 2012-06-23 00:36:57
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Dzieki za oswiecenie

    A.L.

  • 68. Data: 2012-06-23 10:47:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dzieki za oswiecenie

    oooo zaleciało europą...

  • 69. Data: 2012-06-23 17:30:15
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 23 Jun 2012 10:47:59 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >oooo zaleciało europą...

    Nie. Zalecialo Kill Fajlem

    A.L.