    From: "Adam" <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: do posiadaczy TH-42PV8
    Date: Mon, 9 Feb 2009 11:02:34 +0100

    "Kamila" <K...@o...pl> wrote in message news:gmoplc$jdd$1@news.onet.pl...
    > Witam! Ostatnio dużo spzrecznych info naczytałam się o panasoniku TH-42PV8
    > HD-ready. Jest to nowa generacja plazmy i cena b. przystepna, ale... no
    > właśnie b. dużo skrajnych komentarzy, więc stąd pytanie do posiadaczy tej
    > marki:

    > 1. Czy dla samej TV (kablówka UPC) ten TV będzie OK?

    będzie ok i będziesz zadowolony, ale pomyśl jeszcze nad 50 calowym :))

    > 2. Dlaczego HD-redy gorzej wypadają dla TV w porównaniu do Full HD, skoro
    > programy cyfrowe TV i tak nie są nadawane w rozdzielczości Full-HD, a coś
    > koło HD-Ready? Jak to wytłumaczyć?

    na dzien dzisiejszy w HD ready masz kilka kanalow, ktore mozna policzyc na
    palcach prawej lub lewej reki

    plazma full HD bedzie drozsza od hd ready (hd ready ma mniejsza
    rozdzielczosc, full hd ma wieksza)

    jesli to kwestia kasy, ja dzisiaj wolabym dolozyc do 50 cali hd ready niz 42
    full hd

    > 3. Nie stać mnie na BlueRay, nie myślę o TV naziemnej, nie myśłe o Kompie
    > przez TV, więc czy ten telewizor może być dla telewizji gorszy niż Full
    > HD? Pozdrawiam!

    panuje opinia, ze poki co z kanalami ktore nie sa nadawane w trybie full hd
    (99,999%) obraz na hd ready jest ladniejszy niz na full hd
    ale to tylko opinie z roznych miejsc w necie, nie wiem jak jest naprawde

    ja kupilem panasonica th 42 pv80 (hd ready), jakos w czerwcu i ogladam na
    nim cyfre
    i jestem zadowolony, ale dzisiaj to juz bym walnal 50"
    te 42 to sie wydawalo ogromne, ale po miesiacu to juz nie :)

    co nie zmienia faktu ze jednak roznica w cenie jest

    42"
    http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/296268
    http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/291398

    50"