eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledo mechanikow : upalony zawor ? › Re: do mechanikow : upalony zawor ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: do mechanikow : upalony zawor ?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 14:42:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <gssc70$dst$1@news.onet.pl>
    References: <gsdgki$4am$1@inews.gazeta.pl> <1240241297.684719@mamut>
    <gsikeb$8hc$1@inews.gazeta.pl> <gss4hl$frf$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240577057 14237 192.71.68.101 (24 Apr 2009 12:44:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 12:44:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595293
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote in message
    news:gss4hl$frf$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    >> Jutro albo max pojutrze zloze z nowymi swiecami filtrami, pokombinuje tez
    >> ze
    >> szczelnoscia wszystkich przewodow i airboxa, zsynchronizuje przepustnice
    >> na
    >> waku i dam znac o efektach.
    > Witam
    > Sprzet zlozony, obroty, strzelanie, kichanie ustapilo po synchronizacji
    > przepustnic. Na tym jedym co byly problemy podcisnienie bylo duuuzo za
    > male stad problemy. W przepustnice juz nic nie kicha. wolne obroty spadly
    > do zaprogramowanych. Z wydechu czasem jeszcze cos strzeli ale duzo mniej
    > niz wczesniej.
    > Tak czy inaczej na zimnym silniku caly czas cos cyka w glowicy przy 1szym
    > cylindrze. po nagrzaniu cichnie. troche nie daje mi to spokoju i na
    > wszelki wypadek zamowie juz sobie komplet uszczelek gory silnika jakby
    > trzeba bylo niestety ja zdjac ;)

    Cipo-wiem tak: inzynierowie z Hinckley, w trakcie odradzania firmy, bedac w
    Japonii korzystali z goscinnosci firmy Kau-asaki. Cykanie, walenie,
    gzechotanie, odglosy przesypujacego sie zelastwa ten sprzet ma wiec w
    genach. W moim, po 78 kkm, napinacz, lancuszek prawie jak nowe. Zawory takze
    w normie lub na granicy normy a grzechotal i cykal sobie jak wiadro srub
    wleczone po kocich lbach. Wymienilem ten silnik ze wzgledu na olejozernosc,
    przekroczyla ona bowiem wszelkie normy silnikowego savoir- vivre w
    turystykach, osiagajac 1l / 1000 km.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: