  • 1. Data: 2012-04-19 17:22:53
    Temat: do Paryza
    Od: Aron <a...@g...pl>

    wiecie moze jak najlepiej jechac do Paryza? Chodzi mi konkretnie o
    sobote. Gdzize po trasie mozna spodziewac sie korkow?
    Czy jest sens pchac sie przez Czechy? Hradec Kralove - Praga - -
    Pilzno - Cheb?

    aron

  • 2. Data: 2012-04-19 21:57:38
    Temat: Re: do Paryza
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Aron" <a...@g...pl> wrote in message
    u.googlegroups.com...
> [...]
    > sobote. Gdzize po trasie mozna spodziewac sie korkow?
    > Czy jest sens pchac sie przez Czechy? Hradec Kralove - Praga - -

    Jeszcze jakbys napisal, skad chcesz jechac?
    IMHO - przez Czechy bez sensu, zdecydowanie lepiej przez Niemcy.

    --
    Axel

  • 3. Data: 2012-04-19 23:38:39
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Aron"

    > wiecie moze jak najlepiej jechac do Paryza?

    Najlepiej jechać do Paryża luksusowym samochodem, pustymi autostradami,
    ze znaczną prędkością, w towarzystwie pięknej kobiety i wypchanym
    portfelem dolarami ;-)

  • 4. Data: 2012-04-20 05:38:45
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 19 Kwi, 23:38, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Najlepiej jechać do Paryża luksusowym samochodem, pustymi autostradami,
    > ze znaczną prędkością, w towarzystwie pięknej kobiety i wypchanym
    > portfelem dolarami  ;-)

    to prawda, ale ktora trasa? moze ktos wie gdzie na autostradach
    niemieckich sa korki, bo slyszalem ze we Francji jest raczej luzno

    aron

  • 5. Data: 2012-04-20 07:10:01
    Od: Aron <a...@g...pl>

    Jade z Parczewa

    aro

  • 6. Data: 2012-04-20 08:56:59
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-04-20 07:10, Aron pisze:
    > Jade z Parczewa

    Górą przez Belgię. Wtedy masz najkrócej przez Francję i sporo
    oszczędzasz na ich płatnych autostradach. Przerobione kilka razy.

    Czyli Poznań, Hanower, Liege, Paryż.

    Nie wiem, jak z Parczewa, ale z Warszawy spokojnym tempem w 20 godz się
    dojedzie.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 7. Data: 2012-04-20 11:27:48
    Od: Aron <a...@g...pl>

    dzieki bardzo

  • 8. Data: 2012-04-22 21:19:19
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 20-04-2012 o 08:56:59 krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał(a):

    > Nie wiem, jak z Parczewa, ale z Warszawy spokojnym tempem w 20 godz się
    > dojedzie.

    Jak byłem młodszy to kiedyś dojechałem do Zagrzebia (HR) w ok 21 godzin,
    jechałem z Gdańska, przez Polskę.
    Generalnie jadąc jednym ciągiem, bez jakiś mega postojów.

    Obecnie zygam jazdą 10 godzinną, a samochód zupełnie inny, lepszy, do tego
    drogi też inne - lepsze (czytaj więcej autostrad).

    Nie wiem, może się starzeję, ale wydaje mi się że lepiej nie proponować
    takich wyczynów, spokojnie można kulturalnie zrobić stopa na nocleg i
    dojechać bezpiecznie.

  • 9. Data: 2012-04-27 15:03:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 08:22:53 -0700 osobnik zwany Aron wystukał:

    busem

    mspanc

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-04-30 11:06:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly] nabazgrał(a):

    Fiatem 125p zajeło nam 24h :)