  • 1. Data: 2012-02-01 18:46:04
    Temat: do Janka Muzykanta
    Od: T...@s...in.the.world

    Hej,
    Czy ty wciaz uzywasz czasem tego swojego Casio Cos Tam?
    TA

  • 2. Data: 2012-02-01 18:52:25
    Temat: Re: do Janka Muzykanta
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-01 19:46, T...@s...in.the.world pisze:
    > Czy ty wciaz uzywasz czasem tego swojego Casio Cos Tam?

    Do grania muzyki, słuchania jej, jako palma czy kalkulatora? Albo może
    do foto? :)
    Odpowiedzi kolejno: nie, już od bardzo dawna nie, już od dawna nie,
    czasem, nigdy nie posiadałem aparatu casio.

    --
    pozdrawia Adam
    /jadam kebaby, ale jestem pacyfistą/

  • 3. Data: 2012-02-01 18:55:06
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-01 19:46, T...@s...in.the.world wrote:
    > Hej,
    > Czy ty wciaz uzywasz czasem tego swojego Casio Cos Tam?

    Tak się wtrącę ;).
    Adam nie wierzę że przed Blofeldem miałeś jakiś rzemieślniczy sprzęt
    pokroju:
    http://www.youtube.com/watch?v=p16H1zjThu0

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 4. Data: 2012-02-01 19:08:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f2989e8$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Do grania muzyki, słuchania jej, jako palma czy kalkulatora? Albo może
    > do foto? :)
    > Odpowiedzi kolejno: nie, już od bardzo dawna nie, już od dawna nie,
    > czasem, nigdy nie posiadałem aparatu casio.

    Ojej, to kto mial aparacik Casio (klon Canona G4 czy jakos tam)? I
    bardzo go chwalil?

    TA

  • 5. Data: 2012-02-01 19:11:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-01 19:55, cichybartko pisze:
    > Tak się wtrącę ;).
    > Adam nie wierzę że przed Blofeldem miałeś jakiś rzemieślniczy sprzęt
    > pokroju:
    > http://www.youtube.com/watch?v=p16H1zjThu0

    Nie no, co można, to można, ale bez przesady :)
    Ze 20 lat temu miałem jeden z ostatnich ichnich syntezatorów, ht700. A
    kilka miesięcy temu w ramach dzikiej zachcianki kupiłem za pięć złotych
    od jakiegoś pijusa na starociach to:
    http://www.google.pl/search?q=casio+sa9&hl=pl&prmd=i
    mvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jI0pT9GqFo_b
    sgbCvMTgAg&ved=0CFMQsAQ&biw=1419&bih=955
    Może go jakoś wykorzystam twórczo.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy człowiek próżny to ten, co się wypróżnił?/

  • 6. Data: 2012-02-01 19:17:00
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ojej, to kto mial aparacik Casio (klon Canona G4 czy jakos tam)? I
    > bardzo go chwalil?

    Jakub Jewuła chwalił jakieś Casio

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 7. Data: 2012-02-01 19:24:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jgc2oq$q67$1@inews.gazeta.pl>,
    Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:

    > Cześć wszystkim

    > Jakub Jewuła chwalił jakieś Casio

    Aaaa. No tak.
    Oni mi sie wciaz myla.
    :-(

    TA

  • 8. Data: 2012-02-01 20:02:53
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 1 Lut, 19:46, T...@s...in.the.world wrote:
    > Hej,
    > Czy ty wciaz uzywasz czasem tego swojego Casio Cos Tam?
    > TA

    Jesli sie moge wtracic, to kiedys widzialem, jak trener Kruczek
    rejestrowal skoki wlasnie CASIO jakims tam. One maja duzo eFPeeSow w
    filmikach a to wazne dla trenera. Ale ja sie w sumie nie znam :)

    Pozdrawiam!

    Adameck

  • 9. Data: 2012-02-01 20:22:13
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-01 20:11, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > http://www.google.pl/search?q=casio+sa9&hl=pl&prmd=i
    mvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jI0pT9GqFo_b
    sgbCvMTgAg&ved=0CFMQsAQ&biw=1419&bih=955

    Pewnie :) zobacz to:
    http://www.youtube.com/watch?v=u0o7COwr7o8
    albo te miłe panie, na płytach więcej tych zabawek słychać:
    http://www.youtube.com/watch?v=aBWxjAiO_KQ
    http://www.youtube.com/watch?v=zDb7dAnm79I
    ale tu uwagaaaaa mega coś dla Ciebie prawdziwy dr Frankenstein
    zabawkowych klawiszy:
    http://www.youtube.com/watch?v=qMut7fGCoQQ&feature=r
    esults_main&playnext=1&list=PL3D00E5308A1ECD4E
    skrócone:
    http://tnij.org/terepanacja_casio

    Pozdrawiam,
    B.