  • Data: 2012-02-01 20:22:13
    Temat: Re: do Janka Muzykanta
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-01 20:11, Janko Muzykant wrote:

    > Nie no, co można, to można, ale bez przesady :)
    > Ze 20 lat temu miałem jeden z ostatnich ichnich syntezatorów, ht700. A
    > kilka miesięcy temu w ramach dzikiej zachcianki kupiłem za pięć złotych
    > od jakiegoś pijusa na starociach to:
    > http://www.google.pl/search?q=casio+sa9&hl=pl&prmd=i
    mvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jI0pT9GqFo_b
    sgbCvMTgAg&ved=0CFMQsAQ&biw=1419&bih=955

    > Może go jakoś wykorzystam twórczo.

    Pewnie :) zobacz to:
    http://www.youtube.com/watch?v=u0o7COwr7o8
    albo te miłe panie, na płytach więcej tych zabawek słychać:
    http://www.youtube.com/watch?v=aBWxjAiO_KQ
    http://www.youtube.com/watch?v=zDb7dAnm79I
    ale tu uwagaaaaa mega coś dla Ciebie prawdziwy dr Frankenstein
    zabawkowych klawiszy:
    http://www.youtube.com/watch?v=qMut7fGCoQQ&feature=r
    esults_main&playnext=1&list=PL3D00E5308A1ECD4E
    skrócone:
    http://tnij.org/terepanacja_casio

    Pozdrawiam,
    B.