  • Data: 2009-01-13 13:07:57
    Temat: Re: długośc kabla USB
    Od: Chopin <s...@w...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Robbo pisze:

    > Są takie rozwiązania (m.in. Wireless USB) ale dość kosztowne, jak
    > pamiętam ceny około 200 dolarow wzwyż.
    > Inne metody - np. USB po Bluetooth: http://tinyurl.com/5jhgrc
    > Możesz też sprobować hub USB łączący się poprzez sieć ethernet:
    > http://www.ceneo.pl/1274271
    > Są też dość popularne routery z print-serwerem potrafiącym obsługiwać
    > drukarki USB.

    Ja proponuję po prostu rozwiązanie w postaci printservera USB.
    PC(ETH)-->(ETH)PS(USB)-->(USB)DRUKARKA
    Printserver możemy połączyć skrosowaną skrętką bezpośrednio z kartą
    sieciową w PC . Gdy nie mamy wolnego gniazda ETH musimy zaopatrzyć się w
    HUB'a lub dołożyć drugą kartę sieciową.
    Koszt Printserwera ETH/USB to ok 120zł, ale przy tym rozwiązaniu nawet
    20 m i więcej nie powinno stanowić problemu :-).

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"