    Subject: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <r67tv8$1t8$1@dont-email.me> <5e878795$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r682hq$3rk$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r68avr$rpt$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r69kj4$t2l$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 5 Apr 2020 21:17:47 +0200

    > Uważam że najbliższe dni to jej ostatnie podrygi. Ostatnia próba dla Polaków będą
    święta. Jeśli nie rozpelzna się po rodzinie i zostaną w domach to po świętach ilość
    chorych i nowo zarażonych zacznie spadać. Cała moja nadzieja w tych co wydają
    przepisy i na wszelki wypadek na czas świąt wprowadza jeszcze ostrzejsze zakazy
    poruszania się poza mieszkaniem. Poza tym całkiem możliwe że jak będę miał kaprys, bo
    wolnego czasu mam sporo, to do jesieni zbuduje automat robiący z 1000 maseczek na
    godzinę. Surowiec mam niedaleko. Mam małą ciężarówkę żeby go dowieźć. Taki automat
    będzie mnie niewiele kosztował. Przy tysiącu na godzinę jak zarobię na maseczce 10
    groszy to będę bardzo zadowolony.

    Jesteś zbytnim optymistą.

    Niestety prawda jest bardziej brutalna. Wszelkie restrykcje wprowadzane
    przez rząd nie mają na celu powstrzymania epidemii, bo jej się nie da
    powstrzymać. Celem jest natomiast spowolnienie kolejnych zakażeń, aby
    system opieki był  w stanie udzielać pomocy i żeby wystarczyło
    respiratorów dla wszystkich potrzebujących. Żeby nie doszło do problemów
    takich jak we Włoszech czy w Hiszpanii, gdzie lekarze są zmuszeni
    decydować komu jeszcze warto pomagać, a kogo skazać na śmierć.

    Niestety zanim pojawi się szczepionka to zakażeniu ulegnie spora część
    społeczeństwa i wielu ludzi jeszcze umrze. Trzeba się chronić, aby udało
    się choć dociągnąć do pojawienia się szczepionki. Być może pojawi się
    ona pod koniec tego roku, ale pewności nie ma.