-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder
.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH
!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
<4038582304$20151023151857@squadack.com>
From: Marcin N <m...@o...pl>
Date: Fri, 23 Oct 2015 16:14:51 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <4038582304$20151023151857@squadack.com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1445609685 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 89.71.75.200:64404
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1894
X-Received-Body-CRC: 212725355
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570823
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-23 o 15:18, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Marcin,
>
> Friday, October 23, 2015, 2:21:12 PM, you wrote:
>
>>> Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
>>> Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.
>> Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
>> do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i
>> nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h)
>> to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.
>
> Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
> pojechać we właściwym kierunku jazdy.
Jeśli jest pusto po horyzont to oczywiście nie ma co dyskutować, tylko
trzeba zawrócić. Jeśli natomiast ruch jest - to cofanie na pasie
awaryjnym jest 100x bezpieczniejsze niż pchanie się pod prąd przez 20 km.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 16:25 J.F.
- 23.10.15 16:28 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 16:30 Gof
- 23.10.15 16:32 Gof
- 23.10.15 16:34 Gof
- 23.10.15 16:47 SW3
- 23.10.15 17:25 Budzik
- 23.10.15 17:37 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 17:49 x
- 23.10.15 17:56 PiteR
- 23.10.15 18:19 SW3
- 23.10.15 19:39 Shrek
- 23.10.15 19:50 Shrek
- 23.10.15 20:03 LEPEK
- 23.10.15 20:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe