eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!t20g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: zuzka600f <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Date: Wed, 4 Aug 2010 02:26:21 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <e...@t...googlegroups.com>
    References: <i39sr8$r22$1@news.onet.pl>
    <8...@u...googlegroups.com>
    <i3b0nl$2o3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.194.218
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1280913981 7275 127.0.0.1 (4 Aug 2010 09:26:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2010 09:26:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t20g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=193.108.194.218;
    posting-account=NLch2woAAACN3T-J-AkA9bD82--y7rNw
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISAFW01, 1.1 web1.bgz.pl
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    InfoPath.2),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627418
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc :)

    On 4 Sie, 08:18, Vir <a...@o...pl> wrote:
    >   > W ogóle co to za moto?
    >
    > CB 500
    >
    > --
    > Vir
    > Duża czarna bawarka, mała czarna japonka i średnia srebrna cebula

    Chlopaku, odpowiedzial Ci kto w koncu, bo tak przejrzalem watek i
    jakos nie znalazlem :( Moze troche Kuczu temat naswietlil.

    Generalnie, nie pamietam, jaki kranik jest w CeBuli.
    Jesli podcisnieniowy, to w zasadzie nie musisz zakrecac, bo zamyka go
    za Ciebie brak podcisnienia, ale z dokladnoscia do tego, co pisal
    Kuczu (zuzycie uszczelek itp.). Ktorys z moich poprzednich moto
    (Cebra1000F albo zuzia gsxf nawet nie miala pozycji off na kraniku
    podcisnieniowym. Jesli zakrecasz, to na wszelki (jaki, to dalej)
    wypadek.

    W kraniku zwyklym ('mechanicznym') powinienes zawsze zakrecac, chociaz
    w dobrej wierze, ze gaznik masz szczelny, a zawor iglicowy nie
    popuszcza, tez tego sie czesto nie robi (tak, jak ja lata temu w
    Etce;) ).

    Dlaczego zakrecac? Bo:
    1. jak masz nieszczelny gaznik, moze wylac na zewnatrz - kwestia
    bezpieczenstwa itepe.
    2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do
    cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go
    (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest
    lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o
    szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika.

    Mam nadzieje, ze to jest ospowiedz na Twoje pytanie.

    Pozdrawiam,
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: