eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 08:41:44
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-08-03 23:21:06 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem
    >> i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
    >> na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/
    >> pchania...
    >
    > We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,
    > przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo.

    Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza
    zdejmowaniem baku) i nigdy nic nie pociekło. 2x kranik podciśnieniowy i
    2x zwykły opadowy. Jestem w czepku urodzony czy jak?

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: