eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: souti <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Date: Wed, 4 Aug 2010 00:09:42 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <i3ab46$n0d$1@node2.news.atman.pl>
    References: <i39sr8$r22$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089078073206.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1280880582 23565 89.78.73.206 (4 Aug 2010 00:09:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2010 00:09:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.2-20070201 ("Dalaruan") (UNIX) (Linux/2.6.22-16-generic (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627406
    [ ukryj nagłówki ]

    Vir <a...@o...pl> wrote:
    > dlaczego mam zakręcać kranik?
    >
    > - czy dlatego, że rano będę miał zalane gaźniki?
    > - czy dlatego, że rano nie będę miał wachy w zbiorniku?
    > - czy po prostu dlatego, że tak trzeba?

    IMHO najważniejsze jest tu zagrożenie p.poż. wynikające z wyciekającego
    paliwa przez odpowietrzenie gaźnika w razie:
    -zatopienia pływaków
    -zablokowania się pływaków
    -dostania się syfu do zaworu iglicowego.

    Fakt, że zdarza sie raz na milion, ale...

    --
    souti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: