eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego dyzel spala więcej w mróz?Re: dlaczego dyzel spala wi?cej w mr?z?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!news.glorb.com!peer01.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01
    .newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <52e2be66$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbuf7k$qhs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1e49iq0rqndye$.17fm6tnacih6q.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: dlaczego dyzel spala wi?cej w mr?z?
    Date: Sat, 25 Jan 2014 01:17:56 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 24
    Message-ID: <52e302b3$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1390609075 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2204 89.73.79.100:2815
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1755
    X-Received-Body-CRC: 869840932
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520998
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1e49iq0rqndye$.17fm6tnacih6q.dlg@40tude.net...

    > Wskaznik niechwilowy i rozruch sie odbija ?

    nie. Mam odcinki testowe i wiem ile powinien spalić do danego miejsca. Np
    wyjezdzam z miasta na drugi koniec miasta, odcinek jest lajtowy i np przy
    +5C mogłem schodzić do średniego 4,3 a teraz w mróz to będzie 5,0. Tu moze
    byc kwestia ze przy -15 się dłużej rozgrzewa (startuję i tak z silnikiem
    +10C)


    > Opony zimowe ? Powietrze gestsze ?

    te same opony i warunki, ale 2 tyg wstecz gdy było cieplej i palił mniej

    > A ja wroce do miasta ... diesel ssania nie ma, a chyba na zimno
    > naprawde wiecej pali ..

    moze komputerek coś inaczej dobiera gdy powietrze na dolocie jest zimne? i
    wiecej polewają pompki?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: