  • 31. Data: 2013-03-02 20:52:10
    Temat: Re: dlaczego brudzi przepustnicę
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 19:07, Tomasz Pyra pisze:
    > Ale tylko motocyklista na takiej plamie się położy.
    > Czterokołowi użytkownicy dróg raczej tego nie zauważą, no może ABS
    > "pryknie" przy hamowaniu.

    Wierz mi, że mogą zauważyć. Pogodny słoneczny dzień, sucho, czarny
    asfalt i niespodziewanie leci się jak po lodzie...
    1,5 roku temu doświadczyłem tego, na szczęście przy dość niewielkiej
    prędkości i tylko samochód nieco ucierpiał, ale zawsze... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2013-03-02 21:05:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 20:52:10 +0100, R2r napisał(a):

> [...]
    > 1,5 roku temu doświadczyłem tego, na szczęście przy dość niewielkiej
    > prędkości i tylko samochód nieco ucierpiał, ale zawsze... ;-)

    No ale to już pewnie była większa ilość oleju niż to co leci z odmy - no
    chyba że akurat ktoś tam dachował :-)

  • 33. Data: 2013-03-02 21:13:22
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 21:05, Tomasz Pyra pisze:
    > No ale to już pewnie była większa ilość oleju niż to co leci z odmy - no
    > chyba że akurat ktoś tam dachował :-)

    Nie, ale tak ok. metra zabrakło i zakończyłem na zderzaku poprzednika. A
    wszystko przez stojącą na poboczu policję - zagapiłem się na nich. :-D
    Cóż zdarzyło się raz na 20 lat... ;-)
    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 34. Data: 2013-03-02 22:05:33
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Po drut-tuningu który proponujesz, poleci na jezdnię robiąc plamę oleju na
    > której motocyklista ma szanse się wywrócić.

    czyli nie wiesz o czym mowa.
    moze poczytaj troche o mgle olejowej, albo pojezdzij takim "szrotem" to
    sie dowiesz.

  • 35. Data: 2013-03-03 16:17:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Arbiter pisze tak:

    > w TDI jest to problem wadliwych separatorów oleju które są
    > mocowane w pokrywie zaworów

    Uuu to niedopsz. Chyba zdejmę tę pokrywę popatrzę o co tam biega.

    Nie ma to jak rozwiązanie z golfa. Separator i odcinek pionowej rury.
    Wyjście z pokrywy podłączone na samym dole przy skrzyni. Żadnych
    problemów tego typu choć silnik ma co najmniej 350 tyś przebiegu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87