  • 21. Data: 2012-04-24 15:42:35
    Temat: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 13:37, z wrote:

    > Nie wcale :-) jednej rzeczy tylko nie chcą regulować (znaczy
    > ujednolicać) minimalnej pensji albo minimum socjalnego. Tego nie dotkną
    > bo to gryzie.

    > PS. Podobno ostatnio jakie lodowce zaczęły się powiększać na złość UE i
    > ich ekologom :-)

    Podobno rozdają rowery na placu czerwonym. Na pewno znajdziesz link do
    jakiegoś opracowania naukowego, byle nie z książki o teoriach
    spiskowych, którą za 10 dolców sztuka sprzedaje jakiś adiunkt wykopany z
    pracy za pijaństwo. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-04-24 15:47:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 13:54, Czeslawek wrote:

    > lokalne minimum globalnej tendencji wzrostowej

    Widzisz, jak to łatwo zmanipulować? Ktoś coś rzuci o podobno i jakimś, a
    już mamy teorię spiskową i śmiejemy się z dających się manipulować unii. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2012-04-24 15:47:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Ja to już słyszałem w dwóch wersjach:
    > - lodowce się zmniejszają bo je globalne ocieplenie topi
    > - lodowce się powiększają bo globalne ocieplenie powoduje wzmożone
    > parowanie oceanów co dostarcza więcej wody do lodowców
    > Jakby się nie wyobracać globalne ocieplenie zawsze na miejscu ;)

    Czyli globalne ocieplenie jest jak dupa...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-04-24 15:57:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 14:47, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Czyli globalne ocieplenie jest jak dupa...

    Racja. Każdy ma swoją, a najgłośniej pierdzą ci, którzy po prostu
    nażarli się jakiegoś świństwa i udają oświeconych. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-04-24 16:07:33
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 15:42, kamil pisze:
> [...]
    > jakiegoś opracowania naukowego, byle nie z książki o teoriach
    > spiskowych, którą za 10 dolców sztuka sprzedaje jakiś adiunkt wykopany z
    Niestety niektóre tematy są tzw. tabu. Nikt ich nie porusza bo i po co,
    skoro nic na tym nie da się zarobić. Ekologia wymuszą ciągły postęp
    techniczny w pewnym kierunku. Niestety ten postęp w motoryzacji nie
    przynosi zysku tylko kierowcom.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 26. Data: 2012-04-24 16:09:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 15:07, Czeslawek wrote:
> [...]
    > skoro nic na tym nie da się zarobić. Ekologia wymuszą ciągły postęp
    > techniczny w pewnym kierunku. Niestety ten postęp w motoryzacji nie

    Czyli jednak teorie spiskowe.. Setki tysięcy naukowców na świecie i
    żaden nie pokusił się o dokładne zbadanie tematu, toć to zupełnie jak z
    Tupolewem!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-04-24 16:46:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:09, kamil pisze:

    > Czyli jednak teorie spiskowe.. Setki tysięcy naukowców na świecie i
    > żaden nie pokusił się o dokładne zbadanie tematu, toć to zupełnie jak z
    > Tupolewem!

    No zawsze się mówi o setkach tysięcy a jak się poprosi o nazwiska to
    pojawia się problem. Bo jakoś uznanych w środowisku nazwisk to nie ma.
    Mimo, że fajnie jest popierać globalne ocieplenie. Te przyjemne
    wielodniowe konferencje w ciekawych miejscach z olinkluziw.

    A porównanie z tupolewem bardzo dobre. Tu też mamy teorie bez nazwisk.
    Za to całkiem spora grupa naukowców, podważających dokonania tych
    pierwszych "setek tysięcy".

    Ale Lemingi czymś muszą się żywic.

    A.

  • 28. Data: 2012-04-24 16:55:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 15:46, Arek wrote:

> [...]
    > Mimo, że fajnie jest popierać globalne ocieplenie. Te przyjemne
    > wielodniowe konferencje w ciekawych miejscach z olinkluziw.

    http://tigger.uic.edu/~pdoran/012009_Doran_final.pdf

    Są tam referencje do konkretnych źródeł danych, dobre na początek
    poszukiwań.

    > A porównanie z tupolewem bardzo dobre. Tu też mamy teorie bez nazwisk.
    > Za to całkiem spora grupa naukowców, podważających dokonania tych
    > pierwszych "setek tysięcy".

    I oczywiście też nazwisk nie podałeś. ;)

    > Ale Lemingi czymś muszą się żywic.

    Ah, te mądrości internautów po technikum handlowym, którzy uważają
    siebie za ekspertów od globalnego ocieplenia, medycyny, materiałoznastwa
    lotniczego, kolejnictwa i co tam jeszcze w modzie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-04-24 18:48:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Czyli jednak teorie spiskowe.. Setki tysięcy naukowców na świecie i
    > żaden nie pokusił się o dokładne zbadanie tematu, toć to zupełnie jak z
    > Tupolewem!

    Ale jaki żaden? Kwestia ocieplania się klimatu jest wciąż sporna, a wpływ
    człowieka na powyższe tym bardziej.

    A co do poruszanego tu tematu to postępowanie producentów samochodów jest
    oczywiście jak najbardziej racjonalne, bo tworzą systemy, które pozwalają
    im zaliczyć laboratoryjne testy czystości spalin. Tyle, że to często nie
    przekłada się na pozytywny efekt podczas całego okresu eksploatacji i z
    pewnością producent jest tego świadomy, tylko co go to obchodzi?

  • 30. Data: 2012-04-24 21:08:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > robić tryryryryryryt, okazało się że zużyły się plastikowe! zębatki w
    > przepustnicy powietrza, tuż przy EGR (nie mają prawa się nie zużyć bo
    > sprężyna non stop stawia opór ruchowi zębatek). Wymieniłem
    > przepustnicę, przy okazji wyczyściłem EGR (dość spory nagar- też
    > niedługo mógłby przestać działać). Jak się okazało po naprawie- auto
    > gaśnie już równo, tak więc dwumasa automagicznie się naprawiła
    > Zaraz pewnie odezwie się 1000 ekspertów którzy na pewno od razu by
    > powiedzieli że to przepustnica powietrza, ja trafiłem do 3 mechaników
    > i każdy mówił że słychać u mnie dwumasę...

    nie martw nic mnie mechanicy chcieli wymieniać rozrusznik bo palił sie co
    jakiś czas bezpiecznik a to był przedmuch na uszczelce w bloku. Dla
    ułtaiwenia w układzie chłodzenia było nadciśnienie.