-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
Date: Tue, 24 Apr 2012 21:08:29 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 20
Message-ID: <jn6tn7$289$1@news.task.gda.pl>
References: <4f96413a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1335294503 2313 95.50.150.117 (24 Apr 2012 19:08:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2012 19:08:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445847
[ ukryj nagłówki ]Lukasz wrote:
> Witam,
> Od jakiegoś czasu mechanicy mówili że w moim 2.0 TDI słyszą dwumasę -
> objawiało się to ponoć tym że gaśnie nierówno, a to pierwsze oznaki
> jej zużycia. Spodziewałem się że tak może być i szykowałem na
> wydatki, w końcu auto ma 240000km. Pewnego dnia coś pod maską zaczęło
> robić tryryryryryryt, okazało się że zużyły się plastikowe! zębatki w
> przepustnicy powietrza, tuż przy EGR (nie mają prawa się nie zużyć bo
> sprężyna non stop stawia opór ruchowi zębatek). Wymieniłem
> przepustnicę, przy okazji wyczyściłem EGR (dość spory nagar- też
> niedługo mógłby przestać działać). Jak się okazało po naprawie- auto
> gaśnie już równo, tak więc dwumasa automagicznie się naprawiła
> Zaraz pewnie odezwie się 1000 ekspertów którzy na pewno od razu by
> powiedzieli że to przepustnica powietrza, ja trafiłem do 3 mechaników
> i każdy mówił że słychać u mnie dwumasę...
nie martw nic mnie mechanicy chcieli wymieniać rozrusznik bo palił sie co
jakiś czas bezpiecznik a to był przedmuch na uszczelce w bloku. Dla
ułtaiwenia w układzie chłodzenia było nadciśnienie.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.12 08:52 WW
- 25.04.12 08:54 WW
- 25.04.12 09:13 Arek
- 25.04.12 09:15 Arek
- 25.04.12 09:59 WW
- 25.04.12 12:12 kamil
- 25.04.12 14:16 Arek
- 25.04.12 15:44 Ukaniu
- 25.04.12 15:45 Ukaniu
- 25.04.12 20:07 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=