-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
Date: Tue, 24 Apr 2012 10:17:08 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 15
Message-ID: <jn5ni5$18uu$1@news2.ipartners.pl>
References: <4f96413a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<jn5h7v$ed5$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1335255429 41950 157.25.157.219 (24 Apr 2012 08:17:09
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2012 08:17:09 GMT
In-Reply-To: <jn5h7v$ed5$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445677
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-24 08:29, Albercik pisze:
> Co do EGR, u mnie dawno zaślepiony - polecam.
A ja nie polecam.
Recyrkulacja to nie wymysł, ona w znacznym stopniu zmniejsza emisję NOx i lepiej
utlenia niedopalone węglowodory.
Oczywiście wiadomo, że to się brudzi itd. Ale czysty silnik po zaślepieniu i trochę
mniej kłopotu, kosztem
puszczania do atmosfery większej ilości syfu, to trochę jak zamiatanie spod swojej
wycieraczki sąsiadom pod drzwi.
Tak, wiem że zaślepienie EGR to mały pryszcz w porównaniu z wycięciem kata czy
ogólnym niedbaniem o stan
techniczny i olewanie jakichkolwiek norm na spaliny. Ale mimo wszystko nie polecam.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.12 10:24 J.F
- 24.04.12 10:28 kamil
- 24.04.12 11:37 MW
- 24.04.12 12:04 Czeslawek
- 24.04.12 12:15 to
- 24.04.12 12:16 to
- 24.04.12 12:17 to
- 24.04.12 12:19 AZ
- 24.04.12 12:26 kamil
- 24.04.12 12:44 AZ
- 24.04.12 14:19 kamil
- 24.04.12 14:37 z
- 24.04.12 14:49 Tomasz Pyra
- 24.04.12 14:54 Czeslawek
- 24.04.12 15:16 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe