  • Data: 2016-01-28 20:21:30
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:56a9df89$0$22821$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pomysł Tornada, żeby wykorzystać napięcie progowe diody jest sam w sobie
    > OK i to się da zrobić, ale nie tak jak proponuje. No i dokładność będzie
    > taka sobie (chociaż może akceptowalna). Inna sprawa, że będzie to brało
    > kupę prądu więc od pewnych zastosowań się nie nada w ogóle.

    No, jeszscze jakby charakterystyka nie miała w tym potrzebnym w takim
    przypadku miejsca tego zaokrąglenia, znaczy się, gdyby była bliska idealnej.
    A z taką zmiennością w funkcji prądu, to pardon, chyba jednak wykosztuję sie
    na dedykowany element, Zenerkę 9V 1A kupiłem nawet nie tak drogo i spokojny
    jestem, że tym razem nie przepali się w zasilaczu (powód nieznany)...
    Poprzednia to była taka malutka, ledwo widoczna. Zasilacz działa należycie.

    Dobry LDO, ileż może kosztować scalak, który nam da takie napięcie?
    To już chyba naprawdę chęć jakiejś radosnej zabawy, twórczości, ze chce się
    tak zrobić :)
    Dobra, zgoda, już niech będzie ta przetwornica :))

    --
    PMPO===>