  • 41. Data: 2011-01-10 20:37:49
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-10 14:29, kamil pisze:

    > Dotarles do raportow sprzedazy? Podziel sie, chetnie poczytam!

    A znasz JAKIEGOKOLWIEK chętnego na to auto? Bo ja wsrod wieeelu
    znajomych nie znam ani jednej osoby. Jak widzę odbiór tej reklamy tu na
    grupie jest podobny, jak moj. Do tego komentarze do reklamy na youtube
    tez sporo mowia.

    > Powiedzmy sobie szczerze - paru gosci zarabia w godzine twoja miesieczna
    > pensje opracowujac skuteczne reklamy. Inaczej nie zarabialiby twojej
    > miesiecznej pensji w godzine.

    Co do mojej miesiecznej pensji - masz jakies raporty wynagrodzen? ;)
    Podziel sie, chetnie poczytam! :) A jesli nawet tyle zarabiaja, to
    bardzo sie z tego ciesze :)

    > Widze, ze polacy oprocz pilki kopanej, medycyny i odsniezania drog,
    > znaja sie tez na reklamie. A kraj lezy i kwiczy. :)

    Hmm, podejrzewam, ze w zyciu wiecej mialem do czynienia z reklama, niz
    Ty. I raczej kreatywnosc kierowana byla w kierunku pozytywnych
    skojarzen, a nie debilizmow i zachowan niezbyt akceptowalnych
    spolecznie. Tyle tylko, ze to nie bylo w PL.
    A ostatnim zdaniem pokazales, ze jak wielu Polakow znasz sie rowniez na
    polityce, ekonomii, gospodarce i trzodzie chlewnej :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 42. Data: 2011-01-11 11:09:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2011 19:37, venioo wrote:

> [...]
    > znajomych nie znam ani jednej osoby. Jak widzę odbiór tej reklamy tu na
    > grupie jest podobny, jak moj. Do tego komentarze do reklamy na youtube

    Widze ich sporo na ulicy, "moi znajomi" to nie jest jakas wybitnie
    reprezentatywna grupa docelowa dla producenta samochodow, ktory jakby
    nie bylo ma spore zyski.

    Sprawdzmy sprzedaz za rok, ok?

    Kamil

  • 43. Data: 2011-01-11 23:14:25
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-11 11:09, kamil pisze:

    > Widze ich sporo na ulicy, "moi znajomi" to nie jest jakas wybitnie
    > reprezentatywna grupa docelowa dla producenta samochodow, ktory jakby
    > nie bylo ma spore zyski.

    > Sprawdzmy sprzedaz za rok, ok?

    OK, jak ktorys z nas bedzie pamietal i bedziemy mieli dostep do danych
    odnoszacych sie do tego modelu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 44. Data: 2011-01-12 04:29:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-01 19:58, mister pisze:

    > w polsce, chyba zadna z marek motoryzacyjnych nie ma reklam z jajem.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XJM8DlbT9dk
    > http://www.youtube.com/watch?v=_JPxcUfEbz0
    > http://www.youtube.com/watch?v=12wSs4PEUWE

    Niekoniecznie :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZC2BDtN1q1s

    A to jedna z moich ulubionych:
    http://www.youtube.com/watch?v=NPLcWJ2QE7c

    Madonna w M5 ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=vamXQpuzhRM

    To by też wystarczyło na reklamę:
    http://www.youtube.com/watch?v=GBszkaftS-4
    Na końcu znaczek BMW i wszystko jasne.

    Reklama mojego:
    http://www.youtube.com/watch?v=1xmrSZeG4Zo
    http://www.youtube.com/watch?v=pPRairjQYRw
    Szkoda, że zgasiły się postojówki od omijania przeszkód ;)

    A tego nigdy nie zrozumiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=538857MPzzY&NR=1
    Lincoln kompleksy ma przy BMW?

  • 45. Data: 2011-01-12 12:53:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 22:14, venioo wrote:

    > OK, jak ktorys z nas bedzie pamietal i bedziemy mieli dostep do danych
    > odnoszacych sie do tego modelu.

    Zakladajac oczywiscie, ze potrafimy wyeliminowac wplyw pierdyliona
    innych reklam i czynnikow na wynik. ;)

    Kamil