    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Date: Mon, 10 Jan 2011 20:37:49 +0100

    W dniu 2011-01-10 14:29, kamil pisze:

    > Dotarles do raportow sprzedazy? Podziel sie, chetnie poczytam!

    A znasz JAKIEGOKOLWIEK chętnego na to auto? Bo ja wsrod wieeelu
    znajomych nie znam ani jednej osoby. Jak widzę odbiór tej reklamy tu na
    grupie jest podobny, jak moj. Do tego komentarze do reklamy na youtube
    tez sporo mowia.

    > Powiedzmy sobie szczerze - paru gosci zarabia w godzine twoja miesieczna
    > pensje opracowujac skuteczne reklamy. Inaczej nie zarabialiby twojej
    > miesiecznej pensji w godzine.

    Co do mojej miesiecznej pensji - masz jakies raporty wynagrodzen? ;)
    Podziel sie, chetnie poczytam! :) A jesli nawet tyle zarabiaja, to
    bardzo sie z tego ciesze :)

    > Widze, ze polacy oprocz pilki kopanej, medycyny i odsniezania drog,
    > znaja sie tez na reklamie. A kraj lezy i kwiczy. :)

    Hmm, podejrzewam, ze w zyciu wiecej mialem do czynienia z reklama, niz
    Ty. I raczej kreatywnosc kierowana byla w kierunku pozytywnych
    skojarzen, a nie debilizmow i zachowan niezbyt akceptowalnych
    spolecznie. Tyle tylko, ze to nie bylo w PL.
    A ostatnim zdaniem pokazales, ze jak wielu Polakow znasz sie rowniez na
    polityce, ekonomii, gospodarce i trzodzie chlewnej :)

    --
    venioo
    GG:198909