  • 21. Data: 2011-01-02 12:14:39
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-01 19:38, venioo pisze:
    > Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
    > I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM
    >
    > Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
    > kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
    > to niedajboze modne zrobi :(

    Spokojnie, to tylko metafora swobody i niezależności ;-) nikt nie maluje
    budynków lejąc farbą po fasadzi bo zobaczył reklamę SONY BRAVIA ;-)

    GB

  • 22. Data: 2011-01-02 13:20:30
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    A na grupie sami spece od psychologii i marketingu :)
    hehehehhehehehe
    Jak w życiu :)

  • 23. Data: 2011-01-02 21:22:49
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 1 Sty, 19:38, venioo <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(
    d=2086

    po diabła to oglądasz ja idę się odsikać, zrobić herbatę, coś na ząb

  • 24. Data: 2011-01-03 20:54:59
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 19:38:31 +0100, venioo napisał(a):

    > Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow? I co za cep od marketingu
    > taką reklame zrobil:
    Po co ogladac jakiekolwiek reklamy?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 25. Data: 2011-01-04 08:38:27
    Od: Mateusz <m...@g...com>

> [...]
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    Cześć, to parkowanie na końcu bierzesz zbyt dosłownie. Moim zdaniem
    twórca reklamy podkreślił w ten sposów (wg niego ;) ) nieszablonowy
    charakter auta i określił profil użyszkodnika, który będzie tym autem
    jeździł: wyzwolony, ponad wszystkim. Tak do odbieram. Reklama jest
    wybitnie wkurzająca. Jak już słyszę ten wysoce tandetny podkład w tle
    to naprawdę mi się rzygać chce. Doszedłem do wniosku takiego nawet, że
    poziom mojej irytacji jest tak wysoki, że jakbym dostał to auto do
    testów to bym je po prostu zakatował.

  • 26. Data: 2011-01-04 12:06:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    moje_przedmioty wrote:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A na grupie sami spece od psychologii i marketingu :)
    > hehehehhehehehe
    > Jak w życiu :)

    :)

    Każdy Polak zna się na wszystkim.

    Reklama dla mnie nijaka, ale wiem że nie jestem jej targetem.

    A czepianie się o popagowania parkowania jak d... (podobnie jak w innych
    reklamach czepanie się o rozpychanie ludzi) jest po prostu śmieszne...

    \SK

  • 27. Data: 2011-01-05 13:03:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2011 07:38, Mateusz wrote:

> [...]
    > to naprawdę mi się rzygać chce. Doszedłem do wniosku takiego nawet, że
    > poziom mojej irytacji jest tak wysoki, że jakbym dostał to auto do

    Reklama swoje zrobila - glosno wyrazacie swoje oburzenie nakrecajac
    zainteresowanie tej marce.

    Juz z 7 lat telewizji nie ogladam i tak, jak kiedys smiac mi sie chcialo
    z ludkow przezywjajacych tak mocno te bzdety, tak dzisiaj po prostu mi
    smutno widzac, ile czasu poswiecacie kretynskiej reklamie.

    Kamil

  • 28. Data: 2011-01-05 13:12:39
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 5 Sty, 13:03, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Juz z 7 lat telewizji nie ogladam i tak, jak kiedys smiac mi sie chcialo
    > z ludkow przezywjajacych tak mocno te bzdety, tak dzisiaj po prostu mi
    > smutno widzac, ile czasu poswiecacie kretynskiej reklamie.

    Tej reklamy nie widziałem jeszcze w TV, za każdym razem jak oglądam
    filmy na iplex.pl to mi wyskakuje to cholerstwo.

  • 29. Data: 2011-01-05 13:13:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2011 12:12, Mateusz wrote:

    > Tej reklamy nie widziałem jeszcze w TV, za każdym razem jak oglądam
    > filmy na iplex.pl to mi wyskakuje to cholerstwo.

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/

    Kamil

  • 30. Data: 2011-01-05 13:33:06
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 5 Sty, 13:13, kamil <k...@s...com> wrote:
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/

    Nie sądzę, żeby adblock potrafił filtrować reklamę osadzoną częściowo
    w innym pliku video. Mam adblocka+ od dawna. Chyba, że Tobie się to
    udało i dałbyś radę przesłać mi wycinek reguły.