    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Date: Mon, 3 Jan 2011 23:38:27 -0800 (PST)

    On 1 Sty, 19:38, venioo <p...@o...eu> wrote:
    > Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
    > I co za cep od marketingu tak reklame zrobil:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM
    >
    > Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
    > kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
    > to niedajboze modne zrobi :(
    >
    > Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

    Cześć, to parkowanie na końcu bierzesz zbyt dosłownie. Moim zdaniem
    twórca reklamy podkreślił w ten sposów (wg niego ;) ) nieszablonowy
    charakter auta i określił profil użyszkodnika, który będzie tym autem
    jeździł: wyzwolony, ponad wszystkim. Tak do odbieram. Reklama jest
    wybitnie wkurzająca. Jak już słyszę ten wysoce tandetny podkład w tle
    to naprawdę mi się rzygać chce. Doszedłem do wniosku takiego nawet, że
    poziom mojej irytacji jest tak wysoki, że jakbym dostał to auto do
    testów to bym je po prostu zakatował.