  • Data: 2011-01-05 13:03:22
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/01/2011 07:38, Mateusz wrote:

    > Cześć, to parkowanie na końcu bierzesz zbyt dosłownie. Moim zdaniem
    > twórca reklamy podkreślił w ten sposów (wg niego ;) ) nieszablonowy
    > charakter auta i określił profil użyszkodnika, który będzie tym autem
    > jeździł: wyzwolony, ponad wszystkim. Tak do odbieram. Reklama jest
    > wybitnie wkurzająca. Jak już słyszę ten wysoce tandetny podkład w tle
    > to naprawdę mi się rzygać chce. Doszedłem do wniosku takiego nawet, że
    > poziom mojej irytacji jest tak wysoki, że jakbym dostał to auto do
    > testów to bym je po prostu zakatował.

    Reklama swoje zrobila - glosno wyrazacie swoje oburzenie nakrecajac
    zainteresowanie tej marce.

    Juz z 7 lat telewizji nie ogladam i tak, jak kiedys smiac mi sie chcialo
    z ludkow przezywjajacych tak mocno te bzdety, tak dzisiaj po prostu mi
    smutno widzac, ile czasu poswiecacie kretynskiej reklamie.

    Kamil