  • Data: 2012-02-07 11:28:58
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Feb 2012, Irokez wrote:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    al-f-vat-nowa-i2084859

    > Mnie już przestało to dziwić.

    Tak trochę OT - mnie nie dziwi o tyle, że już tysiąclecie temu ;)
    obserwowałem u pewnego producenta coś co nazwałem "metodą stałej
    wartości magazynowej".
    Zaprzestajesz produkcji czegoś, co jest niezbędne w naprawach
    długo używalnego sprzętu, zostawiasz w magazynie 2000 szt
    którejś części, określasz cenę...
    W miarę wykupywania, cena rośnie, tak, żeby wartość pozostała
    w magazynie była po aktualnej cenie stała - jak zostanie 1000zł
    to cena już dochodzi do x2 początkowej, przy 500szt do x4... :>

    > Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
    > Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

    Cóż. O ile nie zaskoczyło mnie, że ktoś robi emulatory stacji
    dyskietek na kartach SD (sądziłem, że pewnie w Japonii
    albo Korei czy okolicach), to fakt że akurat w .pl jest to
    dostępne mnie zdziwił :)
    (a jest, jakby czyjś znajomy szukał stacji dyskietek np. do
    instrumentów elektronicznych, to na allegro występuje)
    To klawiatur na PS/2 nikt już nie robi? :O

    pzdr, Gotfryd