  • Data: 2012-02-08 09:04:29
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-02-07, o godz. 22:56:40
    "Irokez" <n...@w...pl> napisał(a):

    > Klawiatury tak, ale numeryczne... hmm..
    > Mi wyszło ostatnio że musiałbym kupić 10 sztuk za 1000 euro komplet.
    > A potrzebuję 1 która nieprędko się uszkodzi.

    Pisałem Ci żebyś odezwał się na priv - mam parę przejściówek z wtyku
    PS/2 na USB. Zwykle są odwrotne ale ja mam właśnie takie z klawiatur
    USB z czaśów kiedy nie wszystkie kompy miały kompy miały USB. Sprawdziłem przed
    chwilą i
    na ~10 letnim kompie Della z małą klawiaturą numeryczną "marki" ART
    (Wyprodukowano w Chinach) na USB i działa każda z nich. O coś w tym
    stylu:
    http://www.dealextreme.com/p/usb-female-to-ps2-male-
    convertor-plug-2702
    Niestety nie działa z wszystkimi klawiaturami ale jest duża szansa że
    coś do niej trafisz. Oddam za darmo bo mi się tylko od lat po skrzynce
    z częściami poniewierają.

    Zdrówko