  • Data: 2012-01-29 23:19:30
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jg48rm$86m$...@n...news.atman.pl

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jg467l$svr$1@inews.gazeta.pl...

    >> Są, ale ta jest na RS232

    > Odstapie za 1/2 tej ceny
    > oryginalna M$ z rolka na rs232
    > prawie nówka ...LOL

    W Białymstoku podłączono po RS232 i po światłowodach :) sterowniki
    sygnalizacji ulicznej z ,,główną konsolą operatorską''. :) Podatnicy
    zapłacili za budowę światłowodowych połączeń. :) Można to było połączyć
    niemal za free za sprawą internetowych łącz -- sprzętu wówczas na rynku
    nie brakowało!!! -- ale urzędnicy nie wiedzieli o tym. Co więcej -- sporo
    elektroniki wewnątrz różnych sterowników ulicznych Białegostoku nie pracuje
    w niskich temperaturach (bo urzędnicy nie wiedzieli o tym, że to musi być
    specjalna elektronika -- pracująca także w niskich temperaturach) tak więc
    w szafkach są żarówki rozgrzewające elektronikę i rozweselające ;) ludzi...

    Dziś już budowane są takie połączenia po GPRS (tam, gdzie nie ma
    w pobliżu internetu) i po internecie. :) Wtedy tylko tacy jak ja :)
    chcieli takich połączeń -- niemal za free. :) Ale mnie urzędnicy
    i biskupi kazali :) wyzywać od trolli i debili. :)

    Sterownikami takimi (sygnalizacji ulicznej) interesowałem się w latach 1999-2001.
    Mój ojciec budował sygnalizacje uliczne jako elektryk. Rozważał też wygranie ;)
    (praktycznie każdy przetarg tutejszy publiczny jest ustawiony -- od lat!!!)
    przetargu na doglądanie tych sygnalizacji -- na objeżdżanie samochodem w celu
    sprawdzania, czy jest OK. :)

    Sterowniki te miały (chyba zawsze) RS232 po których można było się z nimi
    dogadać -- na przykład dowiedzieć się, jaki jest ich stan, czy są sprawne
    żarówki itd... Miastowi wykładali latami ogromne pieniądze na doglądanie
    tych sterowników. :)

    -=-

    Ile informacji biega po tych światłowodach? Tyle co nic. :)

    -=-

    Właśnie dowiedziałem się, że w Białymstoku miano wybrać
    4 (czterech) wiceprezydentów miasta. :)

    -=-

    Zielna wyspa -- zielono im!!!

    -=-

    W czasie, gdy mogłem zająć się takim monitoringiem sygnalizacji
    ulicznej -- głodowałem :) z rozkazu biskupa Ozorowskiego. :) Mogłem
    z powodzeniem zbudować coś takiego niemal za free. :) Ja bym zarobił,
    podatnicy mniej (nic dodatkowego -- pokryłbym to pieniędzmi płaconymi
    za doglądanie, po ,,wygraniu'' ;) przetargu na objeżdżanie) by
    zapłacili, inni ludzie by zarobili itd...

    Akurat w telemetrii (zdalne doglądanie liczników energii elektrycznej,
    wodomierzy, gazomierzy itp. liczników) Polacy są swoistymi pionierami.
    Przy dobrych wiatrach można było to dobrze zorganizować. :)

    -=-

    Ale biskup Ozorowski kazał jak wyżej. :)
    Powoli odrastają mi mięśnie, które ,,zjadłem'', gdy DOSŁOWNIE głodowałem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'