    From: ziolko <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 21:28:14 +0200

    W dniu 2011-04-28 15:02, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie tłumacz mi, proszę, zasady działania internetu, bo sądzę że znałem
    > ją nieco wcześniej do Ciebie :-)

    hmm skoro tak uważasz ;) , znów robisz założenie ........

    skoro znasz zasadę doboru łączy to czemuż to
    <cytat>
    Ale mój stan wiedzy podpowiada mi, że koszty te są stałe, niezalezne
    od kontentu.
    </cytat>

    > Narzekać.

    Ty możesz sobie pozwolić na narzekanie, ISP działa i rozwiązuje problem.

    A ty co proponujesz w/w sytuacji??
    Zachowałbyś tą samą cenę?? I proszę uzasadnij.

    > Kolega z KIKE pisał wczoraj, że najlepiej mu się działało, jak najtańsze
    > łącze w tepsie kosztowało 100zł. Wierzę, ale zdecydowanie nie współczuję.

    Nikt od Ciebie nie wymaga współczucia, raczej rozsądnego podejścia do
    sprawy.